bugün

sentetik et

gelecekteki açlığa çare olabilmek için üretildiği söylenen et.

dünyada bugün açlık sınırının epey bir altında yaşayan ülkeler/insanlar zaten varken ''dünyanın geleceği için yapıyoruz'' demek biraz saçma geldi bana. biraz da samimiyetsiz. bugün açlıktan ölen insanlar varken, ne geleceği demezler mi adama?
© copyright 2005 - 2026