bugün

statü sembolleri

statü sembollerine en cok orta ve ortanın biraz üstü sınıflar rağbet eder. lüks arabalar pahalı saatler, gozlukler veya çantalar ancak o sınıfın alametleridir. hatta bu tarz statü sembolleri, ortanın biraz üstünde ve biraz altında olanların zenginliklerinin bir işareti olmaktan cok en üst sınıftan gizlemek istedikleri gorece fakirliklerininc ve cehaletlerinin işaretidir.en tepedekiler ise bu acınası cırpınısları hemen sezerler ve kendilerini de onların seviyesine indirecek her türlü statü sembolunden uzak dururlar. gercek zenginlerin cok azı hatta hicbiri bmw ya da rolex kullanmaz.bu tarz sembollere ehemmiyet vermezler. onların ayrıcalık belirten değerleri cok daha farklıdır ve alt sınıflar onları asla taklit edemezler. cunku o doruklarda para geçmez başka şeyler gecer.

en muhteşem hava basma 1.nakit 2.aşk 3.neşe ile olur. kılık kıyafetle,ev dekorasyonuyla,bmw ile tekneyle olmaz,ancak nakitte,aşkta,neşede özürlüler kendilerini beğendirmek için yırtınırlar.
© copyright 2005 - 2026