bugün
- karton toplayan çocuğun elleri17
- insan olmaya ceyrek kala15
- gece yazıp gündüz yazmayan erkek24
- köşeyi dönmek için yapılacaklar9
- erkek dediğin efendi olmalı9
- anın görüntüsü19
- bir kadının bir erkeğe arkanda ben varım demesi12
- hangi sözlük yazarının tipini merak ediyorsunuz29
- samet akaydın17
- abdülkerim bardakçı15
- ülkesi abd ce işgal edilsin isteyen mal cemaatçi8
- larisalisa24
- iran'ın pkk'ya eğitim verdiği iddiası8
- manyak olmaya karar verdim11
- stanley termos16
- yazarların en büyük dilekleri14
- yaşamak için geçerli sebepler19
- gecenin şarkısı12
- kadınlar tipe bakmaz11
- ilim vs bilim9
- 22 haziran 2024 türkiye-portekiz maçı82
- arkadaşlar sınava çalışıyorum birşey diyor musunuz14
- incil çok uzun'ya okurken sıkılıyorum12
- gideon reid morgan jj27
- 4 karısı 2 kız arkadaşı olan işsiz adam8
- hacda aşırı sıcaktan 500 den fazla kişinin ölmesi12
- çıkma teklifi etmek24
- duşta işemek16
- kürtlerin dünya lideri olduğu gerçeği17
- sözlük yazarları nasıl eğleniyor13
- nihavend longa9
- michy batshuayi11
- ona bilmediği bir vergi önerisi yap14
- yalnızlığın anlaşıldığı anlar13
- antalya daki engelli çocuğa toplu tecavüz8
- en kaliteli türk kahvesi markaları13
- karşı cinste aranan özellikler15
- tacikistan'da başörtü takılması tamamen yasaklandı28
- hangi şarkı seni ağlatıyor22
- ucuz escort17
- donuz listesindekilerin yazdıklarının görünmemesi8
- milliyetçi olmamak14
- kürtlerin siklerinin daha büyük olması gerçeği16
- özlenen sözlük yazarları38
- mika raun ile sevişir misiniz11
- xdream12
- sari renkli seker8
- kız yazarların entryleri neden artı oy alıyor12
- küçükçekmece de öpüşen yaşlı amcalar22
- hiçbir erkeğin size laf atamaması12
bu ne bu repliği kadar özür dilerim repliğini de kafalara kazımış tunç okan filmidir. ah belinda gibi döneminin ilerisinde * bir çalışma olduğunu filmi izlerken hayli düşündüm. hani yıllar sonraya gidersek reha erdem her bir haltı 2'ye ayırıp durduğu (ve iyi de yaptığı)freud ve psikanaliz varyasyonlarıyla korkuyorum anne 'yi yapmıştı. yeni yönetmenlerin bu tarz psikolojik işler kotarmasında cumartesi cumartesi'nin payı büyüktür efendim.
mesela bir sahne var çocuk her şeyi kırıp döküyor arkadaşlarını oyuncaklarla pataklıyor lakin bu çocuk annesinin sorusuna doğru cevap vermesiyle sakinleşiyor. ve malum çiftimiz çocuğu sokakta görünce ne kadar uslu bir çocuk falan diyor. halbuki biraz önce dünya üzerindeki tüm yaramazlıkları yapan çocuk o'ydu. biraz davulun sesi uzaktan hoş gelire hatta çocuğun doğru yanıtı almasıyla psikolojiye binaen hoş saptamalar peşisıra geliyor.
cumartesi cumartesi; ehliyet almak için yardıran elemanla (ve ona kızmıyorum deyip kızarak yardıran eğitmenle),dişçinin diş çekme sahnesi ve çocuğun sorusuna cevap veremeyen dişçisiyle, çapkın türk'le, bulduğu cisimde * bir türlü aynı renkleri bir araya getiremeyen yaşlı amcayla ve bunu şipşak yapan çocukla, neden salam yaptın karını sorusuna özür dilerim bir daha yapmam diyen kasabıyla, müthiş kovalamacasıyla, bir türlü bulunamayan şarabıyla psikolojik göndermeleriyle olmuş filmdir. aynı zamanda türk sinemasına birkaç beden büyük bir filmdir. enteresandır hayli. atıf yılmaz'ın barış pirhasan senaryolu ah belinda'sından bile daha uçuk kaçık bir filmdir tunç okan'ın 2. filmi.
insanlar kendi yarattıkları teknik kadar kusursuz mu diyerek bitiyor film süpermarkette. zamanın ötesindeki bu çalışma için tunç okan'ın yüreğine sağlık demekteyim kendimce.
10 üzerinden 8!
edit: şukelayı vermiştik zamanında, fakat yanlış düzeltilmemiş. ah belinda atıf yılmaz 'ındır. hatta barış pirhasan senaryosudur.
mesela bir sahne var çocuk her şeyi kırıp döküyor arkadaşlarını oyuncaklarla pataklıyor lakin bu çocuk annesinin sorusuna doğru cevap vermesiyle sakinleşiyor. ve malum çiftimiz çocuğu sokakta görünce ne kadar uslu bir çocuk falan diyor. halbuki biraz önce dünya üzerindeki tüm yaramazlıkları yapan çocuk o'ydu. biraz davulun sesi uzaktan hoş gelire hatta çocuğun doğru yanıtı almasıyla psikolojiye binaen hoş saptamalar peşisıra geliyor.
cumartesi cumartesi; ehliyet almak için yardıran elemanla (ve ona kızmıyorum deyip kızarak yardıran eğitmenle),dişçinin diş çekme sahnesi ve çocuğun sorusuna cevap veremeyen dişçisiyle, çapkın türk'le, bulduğu cisimde * bir türlü aynı renkleri bir araya getiremeyen yaşlı amcayla ve bunu şipşak yapan çocukla, neden salam yaptın karını sorusuna özür dilerim bir daha yapmam diyen kasabıyla, müthiş kovalamacasıyla, bir türlü bulunamayan şarabıyla psikolojik göndermeleriyle olmuş filmdir. aynı zamanda türk sinemasına birkaç beden büyük bir filmdir. enteresandır hayli. atıf yılmaz'ın barış pirhasan senaryolu ah belinda'sından bile daha uçuk kaçık bir filmdir tunç okan'ın 2. filmi.
insanlar kendi yarattıkları teknik kadar kusursuz mu diyerek bitiyor film süpermarkette. zamanın ötesindeki bu çalışma için tunç okan'ın yüreğine sağlık demekteyim kendimce.
10 üzerinden 8!
edit: şukelayı vermiştik zamanında, fakat yanlış düzeltilmemiş. ah belinda atıf yılmaz 'ındır. hatta barış pirhasan senaryosudur.
güncel Önemli Başlıklar