bugün

orhan saka

beşiktaş'lılığından utandığım yönetici. "58.maddede cezalar, tek tip. kademeli olsun" demiş hasbam. tamam da kardeşim bu değişikliğin zamanı şimdi değil. suç işlendikten sonra kuralın değişmesi büyük hata olur. demirören gibi olmayın. azıcık akıllı olun be!

http://www.ntvspor.net/ha...--maddede-degisiklik-sart
© copyright 2005 - 2026