bugün

tayyip erdoğan a ağlayıp atatürk e ağlamamak

kime neden ağlansın efendim..eğer ağlayacak bir şeyler arıyorsanız bari yeni dünya düzenine ağlayın.malumunuz ah vah etmekten başka bir şey yaptığımız yok.aferin bize.
© copyright 2005 - 2026