bugün

fifa 12

kazım kazım'ı fenerbahçe formasıyla koyan oyun. ulan hiç koymasaydınız keşke.
bunun dışında savunma yapması çok zor, bu yüzden l2'yi kullanmayı bilmek lazım.
ayrıntılı inceleme daha sonra yapılacaktır. (bkz: ihtiramlarımla)
© copyright 2005 - 2026