bugün

fifa 12

seyirciyi yine tam yapamamışlar deiğim oyun.

tuttuğu takım 5 gol yiyor yine de deli gibi bayrak sallayıp hoplayıp zıplıyor.

oyun da olsa bu kadar pollanacılık olmaz, en azından o bayraklar insin...

Onun dışında oyun güzel, yapanların ellerine kollarına sağlık.
© copyright 2005 - 2026