bugün
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler4
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı9
- dünya8
- 2026 dünya kupası23
- futbol16
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi9
- chp genel başkanı hayatını kaybetti2
- düşün ki o bunu okuyor17
- pakistan3
- nevşehir üzümü2
- hindistan3
- azerbaycan2
- 25 haziran 2026 iskoçya brezilya maçı2
- milli takım'ın abd maçı hazırlıkları2
- fas6
- velvet13
- guyana4
- yaşamak üzerine2
- sözlük kızlarının vücutları15
- aşure günü3
- falıma bakmak isteyen var mı24
- yazarların sahip olmak istedikleri süper güçler2
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi14
- kuzenin içine boşalmak14
- gülüm diyen kız10
- yılmaz güney12
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak10
- bosna hersek3
- japonya4
- kadınları cinsel obje olarak gören erkek6
- karadeniz ağaçlarından yapılan kağıt2
- moğolistan2
- fakirin sevmesi hak mıdır6
- her şeye saygı duyulması gerekir6
- kafirlerin dünyaya kazandırdıkları8
- anın fotoğrafı2
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip10
- üşengeçlikten 1 ay banyo yapmamak6
- dolandırılan insanların genel özellikleri9
- hızlı para kazanmanın yolları4
- cezayir2
- kemal kılıçdaroğlu18
- kolu kıllı kız3
- gün gelecek dün olacak5
- okullarda zorunlu din dersi meselesi5
- aşk her şeyi affeder mi4
- bir insana inanmak2
- türk moğol kardeştir3
- ekonomi3
- arnavutluk2
sozleri can yakan beta sarkisi.
https://www.youtube.com/watch?v=5Kdov0B36e8&feature=related
Seni nasıl görebilirim bi daha kim bilir ?
Yeni sayfalar açıyorum, karalıyorum ismini.
Farklı yollara gittiğimizden beridir işsizim ben,
O nun için hayatımda, ya sen ya da hiç biri!
Kalbini rezerve etme sakın benim için,
Yeter ki sade mutlu ol sen, anca öyle sevinirim ben.
Zaten; deli biriyim, sensizken de öyle.
Çıkış yok bize, dünya; tersinden de dönse!
Napalım be böyle hayat, ağladığımda görme beni,
içimden geçeni, henüz sana söylemedim.
Yalvarırsam, dönme bana! Orda dur ve özle!
Bu aşk yasaklarla dolu, kimse görmemeli.
Benim bi parçamsın, bedenimde, kanımda varsın!
Şimdi, kansızım çok, hayat seni yanımdan aldı.
Keşke senle hiç bir vakitte tanışmasaydık,
Bende sana böyle alışmasaydım.
Kovsam geceden gündüzden giriyor
Hatıran
Kimi koyduysam, sen diye yanıma,
Herkes yalan
Bir kaç şey kaldı içimde,
Sitem değil inan,
Kötüye yorma.
Son sözlerimi söyleyip,
Gitmeliysem yine,
Rahatını bozma
Kimine göre değili,
Kimine göre boş bi saplantı,
Kime ne acımdan ?
Bendim imzalayan bu kontratı.
Kovsam geceden gündüzden giriyor
Hatıran
Kimi koyduysam, sen diye yanıma,
Herkes yalan
Hasretin şırıngayla damarlarıma enjekte
Olduğu günden itibaren; aşk acısı deşmekte
Yüreğimi, sanırım uzun sürebilir
Beni, "asla unutma" demiştin ya unutmiycam elbette.
Geride kalan, tek bir resim, hatıralar ağlar
Anı fazla yaşamadan, aşkı bana teslim edip; gittin.
Sevdiceğim nerdesin ki ? Göremiyorum ben seni.
Uzaktadır dudakların, öpemiyorum ben seni.
Esti rüzgar, aldı gitti yarimi. Bu sahilim,
Şimdi sessiz oldu, tanımlayamam halimi
Yani sevgi; zor bişeydir, hiç bi türlü olmaz.
Her gün litrelerce içki bitti; vodka!
Sayende, geceler oldu biraz çakırkeyif.
Özleminden yudumladım, elin bana yakın değil
Düşlerimde kaldığın her dakika;
Aklıma yazabilcek, yeni bi satır gelir.
Kovsam geceden gündüzden giriyor
Hatıran
Kimi koyduysam, sen diye yanıma,
Herkes yalan
https://www.youtube.com/watch?v=5Kdov0B36e8&feature=related
Seni nasıl görebilirim bi daha kim bilir ?
Yeni sayfalar açıyorum, karalıyorum ismini.
Farklı yollara gittiğimizden beridir işsizim ben,
O nun için hayatımda, ya sen ya da hiç biri!
Kalbini rezerve etme sakın benim için,
Yeter ki sade mutlu ol sen, anca öyle sevinirim ben.
Zaten; deli biriyim, sensizken de öyle.
Çıkış yok bize, dünya; tersinden de dönse!
Napalım be böyle hayat, ağladığımda görme beni,
içimden geçeni, henüz sana söylemedim.
Yalvarırsam, dönme bana! Orda dur ve özle!
Bu aşk yasaklarla dolu, kimse görmemeli.
Benim bi parçamsın, bedenimde, kanımda varsın!
Şimdi, kansızım çok, hayat seni yanımdan aldı.
Keşke senle hiç bir vakitte tanışmasaydık,
Bende sana böyle alışmasaydım.
Kovsam geceden gündüzden giriyor
Hatıran
Kimi koyduysam, sen diye yanıma,
Herkes yalan
Bir kaç şey kaldı içimde,
Sitem değil inan,
Kötüye yorma.
Son sözlerimi söyleyip,
Gitmeliysem yine,
Rahatını bozma
Kimine göre değili,
Kimine göre boş bi saplantı,
Kime ne acımdan ?
Bendim imzalayan bu kontratı.
Kovsam geceden gündüzden giriyor
Hatıran
Kimi koyduysam, sen diye yanıma,
Herkes yalan
Hasretin şırıngayla damarlarıma enjekte
Olduğu günden itibaren; aşk acısı deşmekte
Yüreğimi, sanırım uzun sürebilir
Beni, "asla unutma" demiştin ya unutmiycam elbette.
Geride kalan, tek bir resim, hatıralar ağlar
Anı fazla yaşamadan, aşkı bana teslim edip; gittin.
Sevdiceğim nerdesin ki ? Göremiyorum ben seni.
Uzaktadır dudakların, öpemiyorum ben seni.
Esti rüzgar, aldı gitti yarimi. Bu sahilim,
Şimdi sessiz oldu, tanımlayamam halimi
Yani sevgi; zor bişeydir, hiç bi türlü olmaz.
Her gün litrelerce içki bitti; vodka!
Sayende, geceler oldu biraz çakırkeyif.
Özleminden yudumladım, elin bana yakın değil
Düşlerimde kaldığın her dakika;
Aklıma yazabilcek, yeni bi satır gelir.
Kovsam geceden gündüzden giriyor
Hatıran
Kimi koyduysam, sen diye yanıma,
Herkes yalan
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar