bugün
- genç görünmeye çalışmak7
- 1 temmuz kabotaj bayramı4
- eski işyerine tekrar başlamak4
- sabaha kadar okunacak kitap4
- x in memeleri3
- eski eşle tekrar evlenmek4
- abd'yi yenmiş olduk bu da bir başarı3
- 19 yaşında kızla yatmak2
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- gitme diye yalvarmak5
- 30 haziran 2026 hollanda fas maçı3
- uludağ sözlüğün boşalması3
- sözlük yazarlarının babalarını dinlediği konular2
- şarapçı bey koala birader3
- demet akalın'ın kırmızı elbisesi2
- demet akalın'ın beyaz mayosu2
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
- arşivlenmesi gereken resimler3
- alkolü bırakmak2
- yalnız değilsiniz esra erol var2
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız8
- 33 yaşında olmak3
- son bir sigara içelim2
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi2
- gece ekmek arası kaşar cola'nın üstüne 2000 yakmak2
- sıcaktan ağlamak4
- uludede3
- genç olmanın en güzel yanı3
- deniz göktaş4
- whynot2
- öldükten sonra bana ne olacak5
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- 35 bin lira maaşı beğenmeyen sevgili2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı30
- neden herkes aynı anda yürüyor2
- içtim şarabı13
- bu sıcakta penisi asfalta sürtmek4
- anın görüntüsü22
- sözlükteki gizli düşmanım10
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- kadir inanır22
- ilgi manyağı2
- hootsuite2
- sözlüğün kırbacı3
- coca cola2
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- her insanın bir cini olması8
- erkekler neden erken ölür4
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi3
- sözlük yazarlarına gelen son mesaj2
sözlükte hakkında yazılanların, aşağıdaki yorumlarda bulunmama sebep olduğu insan.
orada burada fakirin hakkı diye bağıran, asgari ücrete laf eden adamın bunları savunma hakkı yoktur. kendisi günde bir paket daha fazla sigara içemeyeceği, güçlü bir arabaya binemeyeceği için fakirin zayıf noktalarını kullanarak siyaset yapmaya çalışmaktadır. recep tayyip erdoğan hükümeti var iken, şu zamanda, eğer geçim sıkıntısı çekiyorum diyen biri var ise ya türk değildir, ya yalan söylüyordur ya da onun geçim sıkıntısından anladığı sigara içmektir. seçimlerden önce makarna makarna denmiştir, ana muhalefet partisi işsize 600 tl maaş önermiştir ama ak parti seçmeni bu zokayı yutmamıştır. neden böyle olmuştur? çünkü oy verme amacı makarna değildir, ana muhalefet bunu seçimden sonra anlayabilecek kadar düşük bir kapasiteye sahiptir. ana muhalefet, "yahu ben nerede hata yapıyorum" diye sorgulayacağına, "şu tayyip erdoğan hata yapsa da yüzüne vursak" diye beklemektedir. bu şekilde hiç bir yere varamayacaklardır.
zammı tasvip etmiyorum.. amma ve lâkin büyütmek anlamsız. hatırladığım kadarı ile 1 seneden fazla zamandır sigara vb. bilimum mallara zam gelmiyor. daha önce de böyle olurdu iyi hatırlarım, hatta daha sık zam gelirdi. haklı çıkarmaz tabii, zam oranı yüksek, orası ayrı. hükümetin "yunanistan gibi mi olalım" cevabı düşündürmüyor değil ama bu konuda hiç bir şey söyleyemem.
sözlükte yeni olmakla birlikte bu entrymle tüm kemocuları karşıma alacağımı biliyorum, ancak gerçek budur.
edit: tahmin ettiğim gibi tüm kemoculardan eksi yemişim. hey okuyan, sen de eksile durma.
orada burada fakirin hakkı diye bağıran, asgari ücrete laf eden adamın bunları savunma hakkı yoktur. kendisi günde bir paket daha fazla sigara içemeyeceği, güçlü bir arabaya binemeyeceği için fakirin zayıf noktalarını kullanarak siyaset yapmaya çalışmaktadır. recep tayyip erdoğan hükümeti var iken, şu zamanda, eğer geçim sıkıntısı çekiyorum diyen biri var ise ya türk değildir, ya yalan söylüyordur ya da onun geçim sıkıntısından anladığı sigara içmektir. seçimlerden önce makarna makarna denmiştir, ana muhalefet partisi işsize 600 tl maaş önermiştir ama ak parti seçmeni bu zokayı yutmamıştır. neden böyle olmuştur? çünkü oy verme amacı makarna değildir, ana muhalefet bunu seçimden sonra anlayabilecek kadar düşük bir kapasiteye sahiptir. ana muhalefet, "yahu ben nerede hata yapıyorum" diye sorgulayacağına, "şu tayyip erdoğan hata yapsa da yüzüne vursak" diye beklemektedir. bu şekilde hiç bir yere varamayacaklardır.
zammı tasvip etmiyorum.. amma ve lâkin büyütmek anlamsız. hatırladığım kadarı ile 1 seneden fazla zamandır sigara vb. bilimum mallara zam gelmiyor. daha önce de böyle olurdu iyi hatırlarım, hatta daha sık zam gelirdi. haklı çıkarmaz tabii, zam oranı yüksek, orası ayrı. hükümetin "yunanistan gibi mi olalım" cevabı düşündürmüyor değil ama bu konuda hiç bir şey söyleyemem.
sözlükte yeni olmakla birlikte bu entrymle tüm kemocuları karşıma alacağımı biliyorum, ancak gerçek budur.
edit: tahmin ettiğim gibi tüm kemoculardan eksi yemişim. hey okuyan, sen de eksile durma.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar