bugün

adriana lima

neden bu kadar abartılıyor anlamıyorum.

Hayır, amacım herkesin güzel bulduğuna çirkin diyerek marjinal izlenimi yaratmak değil. O marjinallik değil zaten, kendini kandırmaktır.
Ama cidden bu aplayı o kadar da güzel bulmuyorum.

Ya, azra akın da seçilmiş bir güzel ama yok arkadaş, çenesi biçimsiz dişlek türk hatunu işte. Gaza gelmeye gerek yok.

Adriana lima'ya çirkin demiyorum, haşa! Ama tanrının çok özene bezene yaptığını da düşünmüyorum. Çok güzel bir apla, ama normal çok güzel bir apla. Abartmaya gerek yok.

Ve abazan değilim ben, adriana lima'ya bile heyecanlanmıyorum izlenimimi yıkmak için dürüst olacağım;
Cassidy freeman'ı görünce titreyerek...

Ama adriana apla değil.
© copyright 2005 - 2026