bugün

fifa 12

tek eksiği gündüz oynanan maçların manager mode vs gibi turnuvalarda fazla olması. gece maçları hatta akşamüstü maclarından aldıgım hazzı gündüz maçlarından alamıyorum arkadaş. oyunda herşey mükemmel o ayrı...
© copyright 2005 - 2026