bugün

yusuf kobal

fenerbahçe'nin az alkmaar ile berabere kalarak uefa dışında kalmasına ilişkin olarak maç
yazısında 'fenerbahçe yenilmeden uefa'dan elendi'diyebilmiş spor yazarı.fenerbahçe'nin
alkmaar'a hiç yenilmemiş olmasına referansla mı böyle demektedir ve aklınca cin alilik
yapmaktadır,yoksa fenerbahçe'nin celta vigo ve newcastle united maçları belleğinde dos-
tluk maçları olarak mı kalmıştır,anlaşılamamaktadır.işin kötüsü bu tip gazeteci türevle-
ri bayağı kamu oyu yaratıyorlar,bugün ciddi sayıda 'lan,hiç yenilmeden elendik,iyi mi?''
diye söylenen arkadaşlar gördüm.nedir bu, toplumsal kısmi amnesia mı?
© copyright 2005 - 2026