bugün

galatasaray ın aslında bir ermeni takımı olması

bir fenerbahçeli olarak umrumda olmayan durumdur.unutulmamalıdır ki uefa kupasını namağlup alan tek takım bir türk! takımı olarak kayıtlara geçmiştir.ermeni değil.gerisi de benim umrumda değil.

edit:başlığı açıp kaçan arkadaş.bir daha olmasın ağzına acı biber sürerim.
© copyright 2005 - 2026