bugün
- fakirin sevmesi hak mıdır12
- bir insanı sevmek6
- 25 haziran 2026 venezuela depremi3
- kılıçdaroğlu tipi louserlık3
- dil3
- insan3
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler4
- chp'nin belediyeleri kaybedecek olması4
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı9
- 2026 dünya kupası21
- dünya8
- haitinin gol atmış olması2
- m r e r e c t o2
- evde sağlık hizmeti yönetmeliği yürürlükte2
- futbol16
- yazarların imza parfümleri3
- fazla kilo2
- düşün ki o bunu okuyor16
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi9
- günaydın2
- ameliyat olmak7
- kolu kıllı kız4
- oyuncu2
- egay sucukcu8
- velvet13
- pakistan3
- falıma bakmak isteyen var mı24
- sözlük kızlarının vücutları15
- hindistan3
- chp genel başkanı hayatını kaybetti2
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi14
- kuzenin içine boşalmak14
- nevşehir üzümü2
- guyana4
- gocu2
- azerbaycan2
- fas6
- yılmaz güney12
- gülüm diyen kız10
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak10
- milli takım'ın abd maçı hazırlıkları2
- 25 haziran 2026 iskoçya brezilya maçı2
- yaşamak üzerine2
- kadınları cinsel obje olarak gören erkek6
- bosna hersek3
- kafirlerin dünyaya kazandırdıkları8
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip10
- dolandırılan insanların genel özellikleri9
- kemal kılıçdaroğlu18
- her şeye saygı duyulması gerekir6
türkiye almanya uçuşlarının diğer havayollarına göre daha ucuz olması sebebiyle tercih edilne hava yolu.
ankaradan aktarmasız ve makul fiyatlarda uçuşları bulunması artısıdır.
-sarışın, biraz irice, güleryüzlü, alman hostesleri bulunur. menüde domuz eti bulunmadığını ayrıca belirtir, anonsları almanca ve ingilizce yaparlar. bazı anonslar türkçe de yapılır.
-uçuş sırasında uyumayı sevdiğimden deneyemesem de genel kanı biralarının iyi olduğu yönünde.
-yemekleri de pilavları ve pancakeleri dışında iyidir. ben thy'daki yemekten daha çok beğenmiştim.
-ayrıca münih aktarmalı amsterdam-ankara uçuşunda iki defa bavul kaybetmiş havayoludur.
ilkinde amsterdam'dan münih'e kalkan uçağın rötar yapmasıyla münih-ankara uçuşu kaçmış, bunun üzerine mağdur yolculara yemek parası verilip, ankara uçağı yerine türk hava yolları adana uçağına bindirilmiş, ardından da türk hava yolları adana-ankarauçağına bindirilmişlerdi. ankaraya varmaları toplamda 2-3 günü bulmuştu ve bavulları da kaybolmuştu. lufthansa thy'nı, thy de lufhtansa'yı suçlamış, bavulların bulunup teslim edilmesi de 2-3 gün sonra olmuştu. bavulu kaybeden hangi şirketti açıkcası hatırlamıyorum. bunun için lufthansa'yı direk suçlamak pek de doğru olmaz.
ikincisinde sadece bavullar kayboldu. uçuşun olduğu gün , gece 11-12'de bavulunuzu hemen getirelim mi diye bir telefon geldi.biz de sabah tesliminde bir sakınca olmadığını söyledik. sabah bavulları teslim ettiler.
sonuç olarak bavul kaybı aktarmalı uçuşlarda karşılaşılabilinen bir durum, en azından ilgisiz davranmıyorlar.
edit: ekleyelim iki seferde de bavulları eve getirdiler.
ankaradan aktarmasız ve makul fiyatlarda uçuşları bulunması artısıdır.
-sarışın, biraz irice, güleryüzlü, alman hostesleri bulunur. menüde domuz eti bulunmadığını ayrıca belirtir, anonsları almanca ve ingilizce yaparlar. bazı anonslar türkçe de yapılır.
-uçuş sırasında uyumayı sevdiğimden deneyemesem de genel kanı biralarının iyi olduğu yönünde.
-yemekleri de pilavları ve pancakeleri dışında iyidir. ben thy'daki yemekten daha çok beğenmiştim.
-ayrıca münih aktarmalı amsterdam-ankara uçuşunda iki defa bavul kaybetmiş havayoludur.
ilkinde amsterdam'dan münih'e kalkan uçağın rötar yapmasıyla münih-ankara uçuşu kaçmış, bunun üzerine mağdur yolculara yemek parası verilip, ankara uçağı yerine türk hava yolları adana uçağına bindirilmiş, ardından da türk hava yolları adana-ankarauçağına bindirilmişlerdi. ankaraya varmaları toplamda 2-3 günü bulmuştu ve bavulları da kaybolmuştu. lufthansa thy'nı, thy de lufhtansa'yı suçlamış, bavulların bulunup teslim edilmesi de 2-3 gün sonra olmuştu. bavulu kaybeden hangi şirketti açıkcası hatırlamıyorum. bunun için lufthansa'yı direk suçlamak pek de doğru olmaz.
ikincisinde sadece bavullar kayboldu. uçuşun olduğu gün , gece 11-12'de bavulunuzu hemen getirelim mi diye bir telefon geldi.biz de sabah tesliminde bir sakınca olmadığını söyledik. sabah bavulları teslim ettiler.
sonuç olarak bavul kaybı aktarmalı uçuşlarda karşılaşılabilinen bir durum, en azından ilgisiz davranmıyorlar.
edit: ekleyelim iki seferde de bavulları eve getirdiler.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar