rte vs mka

en büyük vs'si değildir. tabiki de açık ara mustafa kemal atatürk'tür.!

edit: tayyipciler eksiliyor. yoksa yoksa aramızda mı o?
edit2: başlık başıma kalmış.cripsi (24.09.2010 18:02) adam artık 6.nesil silik.
© copyright 2005 - 2026