pes oynarken kaleci ile direk arasına adam koymak

rakibin ihtimal verilmese de topu barajdan aşırıp oraya atabilceğine inanmaktır aslında içten içe g't korkusudur. lakin ofsaytın bozulduğu göz ardı edilmesi hatta o kadar gözardı edilmesi ki rakibin bile aklına gelmemesi durumudur. bence sokak aralarında da ofsaytla oynanırsa bu ülke futbolu gelişir.
© copyright 2005 - 2026