bugün

l d vi

--spoiler--
böle bi gecede başka neyle ilgili entry girmemi bekliyorsun zirdelisair * .. oturup sana kendimi savunacak değilim... ve en azından birilerine laf sokma çabası ile kendimi paralamıyorum *
--spoiler--

1- böle diye bir kelime yoktur onun orjinali "böyle" dir.
2- cümle sonuna nokta konur.
3- gülücük ifadesi kullanılmaz çok kullanmak istiyorsan (bkz: swh) (bkz: gb) gibi şeyleri bkz veya gizli bkz'de kullanabilirsin.
4- sözlük formatını okudunmu bilmiyorum ama burası forum, tartışma alanı değildir. bir yazarla ilgili sorunun varsa özel mesajı kullanmalısın.
5- üç nokta devamı gelecek laflarda, paragraflarda kullanılır. üç nokta bir trip bildirimi değildir.
5- senle aynı nesil yazar olduğum için kendimden utanmama sebeb oldun.

8. nesil format sikici hoş geldin.
© copyright 2005 - 2026