bugün

beşiktaş

bütün transferlerini neden hep aynı menajer vasıtasıyla gerçekleştirdiği merak ettiğim kulüptür. doğru veya yanlış transfer yapıyo demiyorum ama transferde hep aynı menajere bağlı kalmak biraz saçma geliyo bana. bi zamanlar bizim de figer vardı ne zaman transfer yapılacak olsa ortaya çıkardı. dolandırıcını tekiydi, allahtan çekti elini eteğini bizden.
© copyright 2005 - 2026