bugün
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı25
- galatasaray lobisi2
- 24 haziran 2026 venezuela depremi8
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor12
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı6
- uğurcan çakır2
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- demet evgar10
- hiranur vakfı'na sahte kemik yaşı davasında hapis3
- kadir mısıroğlu'nun soyu7
- kemalistler7
- yazarların imza parfümleri14
- venezuela6
- dinleri masonlar kontrol ediyor5
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- hızlı para kazanmanın yolları11
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- 2026 dünya kupası22
- bir insanı sevmek11
- sözlüğün tadının kaçması4
- erkekler neden az yaşar10
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler9
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi3
- türk kızı egosu6
- boğa güreşlerini türkiye de yapsak3
- dünya11
- futbol17
- falıma bakmak isteyen var mı24
- curaçao fildişi sahili maçı saat 23 te trt spor da4
- abd'nin kaan'a motor satışına izin vermesi4
- aylık 311 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- fakirin sevmesi hak mıdır12
- üniversitelerin gereksiz olması3
- mutluluğun fark edilmemesi8
- bitcoin2
- düşün ki o bunu okuyor16
- semavi dinlerin faydasını anlamayan ateist2
- kürtler 13 000 yıldır anadoluda yaşıyor4
- kadınların yanlış yapması3
- kıskanmak7
- dikkatli izlersen anlarsın haklı megatron3
- am okşama4
- sözlük kızlarının vücutları15
- kemal kılıçdaroğlu18
- türk erkeği egosu4
- imdat arkadaşlar4
- pkk nasıl biter5
ram kullanımı barındırdığı aşırı miktardaki "yardımcı" servisler sebebiyle yüksek.
lakin, özellikle bazı "saygın" sayılacak yerli dergilerin performans olarak, özellikle de oyun performansı açısından konuşmaları şaşırtıcı.
kabul etmek lazım, vista xp'ye göre ağır. xp de, 2000'e göre ağırdı. 2000, nt 4'e göre, nt 4 de nt 3.1'e.
donanımlar her defasında daha da hızlanırken, onların üzerine kurulan bir işletim sisteminin de buna paralel olarak ağırlaşması ve daha fazla ihtiyac içine girmesi doğal değil mi?
bugün linux distroları dahi 400mb'lerden 3400mb'lere çıkmış durumda. bir denensin bakalım her ıcık cıcıkla uğraşılırsa o bile nasıl tüketiyor sistemi.
henüz gerçekten iyi bir ekran kartı sürücüsü yazılmadı vista için. ekran kartının yönetiminde yeni bir etmen var: işletim sistemi. ekran kartı sürücüleri donanıma doğrudan etki ederken, artık donanınım belirli bir kısmına işletim sistemi üzerinden erişmek zorunda ve bu gerçekten performans düşürücü -özellikle oyunlarda.
aero arabirimi de şu an dx üzerinden çalışıyor. opengl'le daha performanslı olacağı öngörülmesine rağmen, büyük çipset üreticileri buna henüz el atmış da değil.
kaldı ki, xp ile vista'da çalıştırılan oyunlar arasında performans farkının aşırı olmadığı da belli iken, taze bir işletim sistemini kötü diye nitelendirmeye daha çok var.
her zaman sorunlu bir windows update, hep sorunlu ve yeterlilikten uzak bir arama sistemi, zayıf, detaysız dosya sınırlandırma ve olmayan derecelendirme olanağı bir kenara konulduğunda; eğer donanımınız yeterli ise (en az bir, mümkünse 2 ya da daha fazla gb belleğiniz ve en az ht bir işlemciniz varsa -ekran kartını saymıyorum) vista geçilebilecek, çok kullanılan, rahat edilecek bir işletim sistemi.
etiketi de 400 dolar. ucuz mu? değil.
lakin, özellikle bazı "saygın" sayılacak yerli dergilerin performans olarak, özellikle de oyun performansı açısından konuşmaları şaşırtıcı.
kabul etmek lazım, vista xp'ye göre ağır. xp de, 2000'e göre ağırdı. 2000, nt 4'e göre, nt 4 de nt 3.1'e.
donanımlar her defasında daha da hızlanırken, onların üzerine kurulan bir işletim sisteminin de buna paralel olarak ağırlaşması ve daha fazla ihtiyac içine girmesi doğal değil mi?
bugün linux distroları dahi 400mb'lerden 3400mb'lere çıkmış durumda. bir denensin bakalım her ıcık cıcıkla uğraşılırsa o bile nasıl tüketiyor sistemi.
henüz gerçekten iyi bir ekran kartı sürücüsü yazılmadı vista için. ekran kartının yönetiminde yeni bir etmen var: işletim sistemi. ekran kartı sürücüleri donanıma doğrudan etki ederken, artık donanınım belirli bir kısmına işletim sistemi üzerinden erişmek zorunda ve bu gerçekten performans düşürücü -özellikle oyunlarda.
aero arabirimi de şu an dx üzerinden çalışıyor. opengl'le daha performanslı olacağı öngörülmesine rağmen, büyük çipset üreticileri buna henüz el atmış da değil.
kaldı ki, xp ile vista'da çalıştırılan oyunlar arasında performans farkının aşırı olmadığı da belli iken, taze bir işletim sistemini kötü diye nitelendirmeye daha çok var.
her zaman sorunlu bir windows update, hep sorunlu ve yeterlilikten uzak bir arama sistemi, zayıf, detaysız dosya sınırlandırma ve olmayan derecelendirme olanağı bir kenara konulduğunda; eğer donanımınız yeterli ise (en az bir, mümkünse 2 ya da daha fazla gb belleğiniz ve en az ht bir işlemciniz varsa -ekran kartını saymıyorum) vista geçilebilecek, çok kullanılan, rahat edilecek bir işletim sistemi.
etiketi de 400 dolar. ucuz mu? değil.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar