bugün

vodafone

ismini görünce "çekmiyor çekmiyor çekmiyor" dediğim gsm şebekesi. en üst katta oturunca vodafone iyidir belki ama giriş katta oturunca işkence. 5 yıldır vodafone a sahip olup sadece dışarı çıkınca konuşabilen kişilerdenim sanırım.
© copyright 2005 - 2026