the offspring

Ergen punk grubudur.

Bi' ara dinlerdim. *
Her şarkılarında "ooo, OoOo yeah yeheyhey" diye bağırmalarından sıkıldım.

Yerini Rammstein aldı uzun zaman önce.*
© copyright 2005 - 2026