bugün

ateist

ateistlere, "götü sıkışınca, doğru yola döner." falan diyo bazı gerizekalılar, espri anlayışları tayyip gibi. ama kendileri göt korkusuna inanıyorlar, onun farkında değiller. ne salak adamlarsınız lan!
© copyright 2005 - 2026