bugün

asena

içinin ne kadar çirkin olduğunu, bu çirkinliğinde yüzünü kapladığını gördük yine bu akşam ki programda.
kendi kendini dobra ilan etmiş. pıff ! şirretliğin adı ne zamandan beri dobralık oldu. evet evet, son derece şirret biri bu dönme suratlı dansöz.

umarım ceyda karşısında elenir de, asena gidince adaya bir huzur gelir.

(bkz: sevmiyorum)
(bkz: itici)
(bkz: içinin çirkinliği yüzüne vurmuş)

(bkz: #11533013)
© copyright 2005 - 2026