bugün

milli susucu

mesajlara cevap vermeyen yazar.

ne o lan, ortalama yazar dedik diye küstün mü?
130 entryle 390 karma yapmakla olmuyor işte, biraz halka karışmak lazım, ben iyiyim, ben süperim havaları yakışmıyor genç!

edit: pardon lan, mesajını görmemişim amk..
© copyright 2005 - 2026