bugün

18 mart 2011 galatasaray fenerbahçe maçı

Semihin golünden hemen sonra desibel rekoru yine kırıldı. 0 db

Not: Adana demirsporluyum

Dip: Seri eksileyenleri anlayamıyorum. O kadar organize oldunuz yine de 132yi geçemediniz. 0 la rekoru kırdınız işte.
© copyright 2005 - 2026