bugün
- sözlüğün aptal kaynaması12
- üstteki yazarın mesleğini tahmin etme7
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle31
- erkeklerin boy tahmini yapması3
- atatürkçülük ile 2026 da ülke yönetilmez16
- futbol33
- 2026 dünya kupası40
- velvet43
- 28 haziran 2026 güney afrika kanada maçı6
- cinlerin geceleri tuvaletlerde takılması2
- zalican4
- göz makyajı2
- shark gitar2
- herkesle iyi anlaşan insan18
- sözlük içi konularda başlık açmayınız2
- görükle de heyecanla gezen dört erkek2
- hikayenizi size kendi hikayesi gibi anlatan arkadş2
- kılıçdaroğlu'nun gerçek yüzünü ne zaman gördünüz5
- romatizma2
- 25 haziran 2026 venezuela depremi7
- artık uzatma ve penaltılar olabilecek2
- sözlüte karı var mı3
- ibrahim hacıosmanoğlu'nun dünya kupası açıklaması4
- öbür sözlüğün kapısını çalıp sorulacak soru2
- yazarların en sevdiği saatler2
- göbeksiz erkek2
- çok eski entryleri okumak2
- hamas3
- dilovası katliamı konuşulurken akp'lilerin gülmesi7
- 19 yaşında kızla yatmak15
- uludağ sözlüğün sıkıcı olmaya başlaması4
- fait bey birader diamond biraderdir hedesi4
- hayatını kaybetmek4
- devşirmelik makamı14
- israil'in gazze'ye saldırısında 4 ölü2
- vatandaş halinden memnun3
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi9
- her insanın birbiriyle yardımlaşması2
- makarnaya sarımsak girer mi4
- izmir2
- fas6
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek6
- mor semsiyeli yabanci5
- hollanda3
- yugoslavya kızları4
- king is back5
- penis yalayan kızla öpüşülür mü sorunsalı2
- tüm çıplaklığımla burdayım10
- deniz baykal7
- aselsan3
yasaktır.neden? çünkü son model otobüslerin abs hede hödesine zarar verdigi için.benim deginmek istedigim konu bu degil aslında belediye başkanının kararıdır saygı duyuyorum ama bu noktada kafama takılan bazı hususlar var.
madem yasak, madem otobüsün hedesine zarar veriyor, peki şoförler neden rahat rahat telefonla konuşuyorlar bu otobüslerde.lan ben şöyle bir dıyaloga bile şahit olmuşlugum var;
şoför telefonla konuşur, tam o esnada ön koltuktaki bir yolcunun telefonu çalar.bunu duyan şoför "bir dakika aşkım" der ve adama döner "kardeşim kapatsana telefonunu yasak yasak anlamıyogmu"der.bune lan şimdi!!!!
birde yaşlı teyzeleri vardır bu telefon kullanmanın yasak oldugu otobüslerin, kimse bir şey demez, bu teyzeler çemkirir insana" kapatırmısınız telefonunuzu" diyerek.bir gün arkadaş ile bu otobüste yolculuk eder iken arkadaşın telefonu çalmıştıda,ne kadar yaşlı teyze varsa yolculuk boyunca arkadaşın üzerinden gözlerini ayırmamışlardı.en sonunda arkadaş "bir saattir bakışıyoruz birkere bile atatürk demedik" demiştide öyle kurtulmuştu.
madem yasak, madem otobüsün hedesine zarar veriyor, peki şoförler neden rahat rahat telefonla konuşuyorlar bu otobüslerde.lan ben şöyle bir dıyaloga bile şahit olmuşlugum var;
şoför telefonla konuşur, tam o esnada ön koltuktaki bir yolcunun telefonu çalar.bunu duyan şoför "bir dakika aşkım" der ve adama döner "kardeşim kapatsana telefonunu yasak yasak anlamıyogmu"der.bune lan şimdi!!!!
birde yaşlı teyzeleri vardır bu telefon kullanmanın yasak oldugu otobüslerin, kimse bir şey demez, bu teyzeler çemkirir insana" kapatırmısınız telefonunuzu" diyerek.bir gün arkadaş ile bu otobüste yolculuk eder iken arkadaşın telefonu çalmıştıda,ne kadar yaşlı teyze varsa yolculuk boyunca arkadaşın üzerinden gözlerini ayırmamışlardı.en sonunda arkadaş "bir saattir bakışıyoruz birkere bile atatürk demedik" demiştide öyle kurtulmuştu.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar