bugün
- icardi1905 silik olsun kampanyası36
- anın görüntüsü18
- 26 nisan 2024 adana demirspor galatasaray maçı36
- millet açsa neden kafeler tıklım tıklım10
- kekeme olan biri doktor olurmu8
- türkiyede çok abartılan arabalar16
- azerileri çok seviyorum ne yapmalıyım13
- genç kızlıktan teyzeliğe geçiş13
- yakışıklı erkeği çirkin gösterecek şeyler19
- sözlük kızlarının don renkleri20
- kanınıza rengini verir misiniz15
- uzağı göremeyen insan8
- aristoteles'in orta yolu10
- arkadaşlar cumaya neden gelmediniz12
- sözlük erkeklerinin bugünkü kombinleri15
- bir sözlük kızı ile yakınlaşmak16
- manyak olmaya karar verdim silik olsun kampanyası14
- ak partiliyi çok fena döven chp belediye başkanı19
- akrep burcu9
- bik bik moderatör olsun15
- 22 şubat 2024 sparta prag galatasaray maçı14
- birini donuzlayarak ceza vermek9
- patiswiss14
- kalbin sadece bir kişiyi seveceği saçmalığı10
- arkadaşlar biri var18
- karınıza range rover alır mısınız25
- kent lokantası niye bedava değil demek22
- boşuna yaşıyorum hissi18
- avrupanın yarrağı yemesi yakındır19
- evlilik17
- ali erbaş11
- escort fiyatlarının güncellenmesi12
- diyanet işleri başkanına audi 6 tahsis edilmesi11
- modern kadinin ucuz ve kolay ulasilabilir olmasi17
- nervio'ya aşık olmak10
- balayını italyada yapmak isteyen nişanlı14
- futbolcu ismiyle nick almak14
- chp'li o tekin'in öcalan'ın fotosu ile pozu37
- demet akalın'ın zeka seviyesi12
- gina carano9
- icardi19059
- türkiye işçi partisi9
- ellerim bos gonlum hos9
- bir kadında ilk baktığınız yer neresi9
- 31 mart 2024 cumhuriyet halk partisinin zaferi8
- aynı dizileri tekrar tekrar izlemek8
- karımın çok mutlu olacağı gerçeği10
- kadınların boşanmış erkeğe bakışı9
- merfulu8
- sözlük kızlarının ayakkabıları18
herşeyiyle mükemmel ötesi bir türk filmi. 1984 çekimli olup, müzikleri unutulmaz eşsiz rahmetli müzisyen adamı melih kibar'a, yönetimi yine en iyi yönetmenlerden birisi olan ertem eğilmez'e, zeka dolu, iğneleyici, kapitalist yaklaşımı kritize eden senaryosu da, başar sabuncu'ya ait olan mükemmel, kaç defa izlenirse izlensin, insanın bir daha izlememeye kıyamadığı, her seferinde oyunculukları, ince esprileriyle, bir daha içine çeken türk filmi...
her türlü rolün altına girebilen erdal özyağcılar'ın bir sene sonra züğürt ağa filminde bir gelişmiş versiyonunu sergileyeceği kaypak insan modeli bu filmde de kusursuzdur. her an şerefsizliğe endeksli kişiliği başarıyla canlandırmıştır. en çok birlikte oynayan ikililerin başında gelen, şener şen'in ekürisi durumundaki ayşen gruda da, hiç fena değildir. normalde kocasını kapının önüne koyacak, fakat para diye imana gelip, oyunun hasını oynamaya başlayan kalpazan karı modunda eşsiz bir gösteri sunar. adile naşit'te onlardan eksik kalmaz. hele hele, son gece şener şen'in kazıklama partisinde masanın üzerinde bir oyun oynayışı vardır ki, unutulmaz...
yine de filmin en artı yönü, iki kişiliği, dürüstlükten, milletin kendisini şerefsizliğe, ikiyüzlülüğe çekiş safhasındaki gittikçe deliren oyunculuğu ile şener şen'dir belki de. büyüler izleyenleri. sonlarına doğru, ''milleti nasıl kazıklasam da, şunlara iyi bir sille yedirsem'' bakışları, mimikleri, kendine has hareketleri benzersizdir, kişiyi kendisine çeker... tekrar tekrar izlenmeli, üzerinde düşünülmelidir.
senaryosu da, dönemin geldiği son noktayı fazlasıyla özetler zaten... namuslu olarak filmin başındaki ali rıza'nın hali dışındaki tüm kişilerin de, özellikle memur tayfasının gidip de, kaypak, kolpacı, devletini satabilecek derecede, fırsat bilici derecede betimlenmesi o dönemin de ne hallerde olduğunu gözler önüne serer. türe benzer olarak 80 sonrası, dürüstlük, şeref, erdem, kazıklama, aldatma temali bolca film çevrilse de, şefin kepçesinden en çok belki de bu film çıkar. çünkü, tüm oyuncularının birlik olduğu kendisine has yapısı içerisinde, anlatımı mükemmele yakındır. şimdilerde de örneği kolayca görülebilecek sıradan bir konu gibi görünen tema, eşsiz biçimde ele alınmıştır... bu film gibi görüntü çizen diğer bir film ise;
(bkz: dolap beygiri)
her türlü rolün altına girebilen erdal özyağcılar'ın bir sene sonra züğürt ağa filminde bir gelişmiş versiyonunu sergileyeceği kaypak insan modeli bu filmde de kusursuzdur. her an şerefsizliğe endeksli kişiliği başarıyla canlandırmıştır. en çok birlikte oynayan ikililerin başında gelen, şener şen'in ekürisi durumundaki ayşen gruda da, hiç fena değildir. normalde kocasını kapının önüne koyacak, fakat para diye imana gelip, oyunun hasını oynamaya başlayan kalpazan karı modunda eşsiz bir gösteri sunar. adile naşit'te onlardan eksik kalmaz. hele hele, son gece şener şen'in kazıklama partisinde masanın üzerinde bir oyun oynayışı vardır ki, unutulmaz...
yine de filmin en artı yönü, iki kişiliği, dürüstlükten, milletin kendisini şerefsizliğe, ikiyüzlülüğe çekiş safhasındaki gittikçe deliren oyunculuğu ile şener şen'dir belki de. büyüler izleyenleri. sonlarına doğru, ''milleti nasıl kazıklasam da, şunlara iyi bir sille yedirsem'' bakışları, mimikleri, kendine has hareketleri benzersizdir, kişiyi kendisine çeker... tekrar tekrar izlenmeli, üzerinde düşünülmelidir.
senaryosu da, dönemin geldiği son noktayı fazlasıyla özetler zaten... namuslu olarak filmin başındaki ali rıza'nın hali dışındaki tüm kişilerin de, özellikle memur tayfasının gidip de, kaypak, kolpacı, devletini satabilecek derecede, fırsat bilici derecede betimlenmesi o dönemin de ne hallerde olduğunu gözler önüne serer. türe benzer olarak 80 sonrası, dürüstlük, şeref, erdem, kazıklama, aldatma temali bolca film çevrilse de, şefin kepçesinden en çok belki de bu film çıkar. çünkü, tüm oyuncularının birlik olduğu kendisine has yapısı içerisinde, anlatımı mükemmele yakındır. şimdilerde de örneği kolayca görülebilecek sıradan bir konu gibi görünen tema, eşsiz biçimde ele alınmıştır... bu film gibi görüntü çizen diğer bir film ise;
(bkz: dolap beygiri)
Gündemdeki Haberler
güncel Önemli Başlıklar