bugün

kktc nin türkiye ye küfür etmesi

50 bin* kktc'li sendikal platform üyesi vatandaşın bir mitingde toplanıp türkiye'ye has...tir yazılı pankart açması olayıdır.

pankartlardaki diğer yazılarsa şunlar;

"göç yasasını getireni de, geçireni de götüreceğiz"
"kurtarıldık mı has...ktir"
"çiçekçiğim şimdi kime benzerik",
"kral çıplak",
"ankara ne paranı, ne paketini, ne de memurunu istiyoruz"
"sayın elçi vatandaşına sahip çık"
"ayşe'nin parası bitti, tatilde hırsız oldu"
"herkesin malına kondu, tatil bitti"
"ayşe evine dön, bilet bizden"
"one way ticket

edit: ayrıca bu yorum bence de çok haklı ve yerinde bir yorumdur. (#10674778)
edit2: http://www.kibrissondakik...er-anavatana-sovduler.htm = burdaki yorumları okumanızı tavsiye ederim!

http://www.yazete.com/haberdetay.asp?newsid=70981
http://www.internethaber.....ktir-cekildi-324974h.htm
http://haber.ekolay.net/H...kktcde-pankart-krizi.aspx
http://www.milliyet.com.t...&Kategori=dunya&b=
© copyright 2005 - 2026