bugün
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- beyaz otomobil satın almak14
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması11
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar10
- messi'nin arjantin'deki heykeli3
- makarna süzmek5
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle26
- ideal sevgilinin en önemli özelliği13
- yapay zekaya entry yazdıran yazar5
- olmayacak duaya amin dememeyi öğrenmek3
- 22 haziran 2026 fsm'ye amedspor bayrağı asılması4
- cuckold esnasında karınızın belinin kırılması4
- yürüyüş partisi4
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- teen slasher filmlerinde ilk olen kisi2
- 22 haziran 2026 keir starmer'ın istifa etmesi3
- 65 şut çekip gol atamamak5
- 48 takım içinde 47 nci olmak6
- tencerede yemek ısıtırken tencereyi yakmak2
- beyaz toros ile son ses mozart dinleyip turlamak2
- salo o le 120 giornate di sodoma yı izleyecek göt2
- güneş2
- bugün de meme atan olmaması13
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler3
- günün sözü3
- esra'yı aç esra'yı2
- tgrt2
- kıdemliye hızlı diğerlerine yavaş pc veren it3
- şemsiyenin ters dönmesi3
- anın görüntüsü15
- yazma diyince yazmayan erkek4
- paris te son tango6
- iş kadını yazarlar6
- lucas luthor2
- gelmiş geçmiş en iyi müzik klibi4
- kaçak çay2
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- oyuncu2
- gocu abi2
- meloş nerede sorunsalı5
- futbol9
- yaşlılığınız için insan biriktirin11
- sözlüğe fotoğraf atmış erkekle evlenir misiniz2
- herkesin her şeye neden demesi gerektiği2
- sözlüğe foto atan erkekler silik yesin2
- gocu bey meh meh bey birader4
- aylık 299 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- hoşgeldin pazartesi7
- çok tanrılı dinlerde somut delil yokluğu6
lineer bir sehirdir. ulasim sistemi acisindan ilginc bir yapisi vardir. rayli sistem ulasimin ana alterini olusturur. halk otobusleri ile bu ana hat desteklenmektedir. cogu buyuk sehire gore ulasim sikintisi daha azdir.
ulasim cok pahalidir. bukarti olamayan biri her binis icin 2 lira oder.
bence ulasimda en buyuk sorun gece 12 den sonra ulasimin nerdeyse tamamen durmasidir. her zaman taksiye de binilmiyor. ornegin ben 8 yillik bursa hayatimda hic taksiye binmisligim yoktur.
rayli sistemin universiteye uzanmasi cok faydali olmus bursa icin. ne yazik ki ben goremiyecegim.
cekirge heykel altiparmakta volta atan dolmuslara gelince her ne kadr trafigi karistirsalarda bence elini kaldirdiginda her zaman ulasabilecegin ve fiyati da cok fazla olmayan bi aracin olmasi iyi bir sey. bu sistemi baska sehirlerde gormedim buda bursaya has bir sistem.
cumhuriyet caddesinde yapimna baslanilan nostaljik tramvay dedikleri olayida hic begenmedim. istanbul ozentisi olmus. ayrica cumhuriyet caddesinin yapisina uymuyor. daha kullanisli ve ilgi cekici bir proje olabilirmis.
en azindan metronun 12 den sonra yarim saatte bir en azindan saatte bir hatta gece saat 2-3 sularinda tek sefer bile cok ise yarayabilir.
bursa icin dagi var denizi var derler. sanki cok buyuk bi ayricalikmis gibi. dogru planlama ve programlama olsaydi ozaman ayricalik olabilir ama bu haliyle ne dag ise yariyor ne deniz. bursa halkinin cogu daga cikmamis bile! anca piknik yapmaya. uludagda turizmin artik gozlerde dolar isareti cikmasina sebep olmustur. baslarim boyle turizmine. halkin buyuk cogunlulugu bundan yararlanamiyorken olmaz. bu guzellikte dagin degerini bilmiyorlar. gelelim denize ne denizi. yazin harika plajlarinda yuzebildigimiz denizmi. yoksa geceleri harika mekanlarda ve tertemiz sahillerinde eglenebildigimiz denizmi.
mudanyada bir kac cay bahcesi ve yuruyus yolundan baska bir sey olmayan denizi ben ne yapayim insan bir kere gider iki kere gider. bir daha da gitmez. baskada deniz yok zaten.
gelelim bursaspor ve stada. fanatik bir besiktasli olmama ragmen, her zaman bursaspora sepmati ile yaklasmisimdir. firsat buldukca maclari izlemeye gidip ataturk stadinin(inonu kadar olmasada)o muhtesem ortamini ve taraftarini gormeyi cok seviyorum. hatta en son gittigim mac sampionlar ligi manu macidir. ataturk stadinin konumu bursaspor icin cok avantajli. sehir takimla beraber yasiyor. bildigim butun koklu kluplerin stadlar sehrin merkezinde ve adeta sehirle butunlesmis. yeni stad yapilacaksa da yeri degismesin bence.
son olarak bursali olmamama ragmen bursayi cok seviyorum ve bursanin sokaklarinda yuyrken kendimi evimdeymis gibi hiss ediyorum.
ulasim cok pahalidir. bukarti olamayan biri her binis icin 2 lira oder.
bence ulasimda en buyuk sorun gece 12 den sonra ulasimin nerdeyse tamamen durmasidir. her zaman taksiye de binilmiyor. ornegin ben 8 yillik bursa hayatimda hic taksiye binmisligim yoktur.
rayli sistemin universiteye uzanmasi cok faydali olmus bursa icin. ne yazik ki ben goremiyecegim.
cekirge heykel altiparmakta volta atan dolmuslara gelince her ne kadr trafigi karistirsalarda bence elini kaldirdiginda her zaman ulasabilecegin ve fiyati da cok fazla olmayan bi aracin olmasi iyi bir sey. bu sistemi baska sehirlerde gormedim buda bursaya has bir sistem.
cumhuriyet caddesinde yapimna baslanilan nostaljik tramvay dedikleri olayida hic begenmedim. istanbul ozentisi olmus. ayrica cumhuriyet caddesinin yapisina uymuyor. daha kullanisli ve ilgi cekici bir proje olabilirmis.
en azindan metronun 12 den sonra yarim saatte bir en azindan saatte bir hatta gece saat 2-3 sularinda tek sefer bile cok ise yarayabilir.
bursa icin dagi var denizi var derler. sanki cok buyuk bi ayricalikmis gibi. dogru planlama ve programlama olsaydi ozaman ayricalik olabilir ama bu haliyle ne dag ise yariyor ne deniz. bursa halkinin cogu daga cikmamis bile! anca piknik yapmaya. uludagda turizmin artik gozlerde dolar isareti cikmasina sebep olmustur. baslarim boyle turizmine. halkin buyuk cogunlulugu bundan yararlanamiyorken olmaz. bu guzellikte dagin degerini bilmiyorlar. gelelim denize ne denizi. yazin harika plajlarinda yuzebildigimiz denizmi. yoksa geceleri harika mekanlarda ve tertemiz sahillerinde eglenebildigimiz denizmi.
mudanyada bir kac cay bahcesi ve yuruyus yolundan baska bir sey olmayan denizi ben ne yapayim insan bir kere gider iki kere gider. bir daha da gitmez. baskada deniz yok zaten.
gelelim bursaspor ve stada. fanatik bir besiktasli olmama ragmen, her zaman bursaspora sepmati ile yaklasmisimdir. firsat buldukca maclari izlemeye gidip ataturk stadinin(inonu kadar olmasada)o muhtesem ortamini ve taraftarini gormeyi cok seviyorum. hatta en son gittigim mac sampionlar ligi manu macidir. ataturk stadinin konumu bursaspor icin cok avantajli. sehir takimla beraber yasiyor. bildigim butun koklu kluplerin stadlar sehrin merkezinde ve adeta sehirle butunlesmis. yeni stad yapilacaksa da yeri degismesin bence.
son olarak bursali olmamama ragmen bursayi cok seviyorum ve bursanin sokaklarinda yuyrken kendimi evimdeymis gibi hiss ediyorum.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar