bugün

gülben ergen'in trt'den ayda 400 bin tl alması

(bkz: ıslık yok ıslık yok alırlar içeri)

yazık ulen. Karnım kazınıyor, ekmek alacak bozuk para bulamadım oturdum film izliyordum. Ben nerdeyim sen nerdesin gülbeN? aynı toprakta yaşıyoruz da böyle işin ta amına koyuum afedersin...
© copyright 2005 - 2026