bugün

saipsiz

bir dakika.. ben onun kucağına oturmamıştım ki.. o benim kucağıma oturmuştu..

(bkz: rihez/#6755112)
şimdi eski bir fotografı gördüm de zonk etti.

ulan o günde kafam güzel ya beni kandırdı sen oturdun diye..

rezil oldun. fotograflar elimde.. ahahaha

görsel

edit : o değilde 2 sene olmuş. püü
büdüt : melankolikin kafasını görüyor musun kafasını ? *
© copyright 2005 - 2026