bugün

eski sevgili görsün diye msn e yazılan iletiler

tipik ergen davranışı. takip etmekse ahmaklık. madem ayrılmışsın, şu işi adam gibi yapıp tüm iletişim köprülerini yıksana.. acı çekme isteği bu ülke insanının genlerinde var kanımca.. her genel seçimde de ortaya çıkıyor zaten(bunu da siyasete bağladık ya, helal valla).
© copyright 2005 - 2026