bugün
- yazarların imza parfümleri10
- kıskanmak6
- bir insanı sevmek11
- çırılçıplak şekilde uyurken yatağa işemek3
- oyuncu koltugu4
- akp'ye katılan belediye başkanları8
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı13
- 24 haziran 2026 venezuela depremi3
- 2026 dünya kupası23
- devlet gücü5
- çalmak2
- aylık 386 bin tl iyi para mıdır sorunsalı3
- akp seçmeni2
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- mutluluğun fark edilmemesi6
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler7
- atatürk e yahudi diyen oç nin kaynağı3
- kılıçdaroğlu tipi louserlık5
- insan5
- m r e r e c t o4
- zalican2
- ibadet3
- anlamak3
- my number one3
- karsan jest2
- naruto dayi3
- duygusal yankı2
- chp'nin belediyeleri kaybedecek olması5
- ameliyat olmak8
- düşün ki o bunu okuyor16
- 25 haziran 2026 venezuela depremi3
- yazarların saç şekillendirme taktikleri4
- haitinin gol atmış olması3
- futbol16
- dünya8
- dil3
- falıma bakmak isteyen var mı24
- sözlük kızlarının vücutları15
- velvet13
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi9
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi14
- yılmaz güney12
- gülüm diyen kız10
- berhan şimşek2
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak10
- kolu kıllı kız4
- evde sağlık hizmeti yönetmeliği yürürlükte2
- pakistan3
- fazla kilo2
- kemal kılıçdaroğlu18
entry'ler (1)
geçen hafta ps3 için aldığım oyundur simülasyon tarzında bir oyun beklerken arcede tarzında bir oyunla karşılaştım ve içimdeki bf sevgisini öldürmüştür bf p4f bf4 bin başar bf4 tün multiplayer ında millet bırak siper almayı eğilmeden bile sağda solda half-life taki gibi koşturarak çalıştıkları bir oyun.
multide canımızın tekrardan kendiliğinden dolması rezalet bir durum bırak canı araçlar bile kendi kendine onara biliyor oyunda snipercılık yapmayı unutun çünkü kimse yerinde durmayıp etrafta deli gibi koşturdukları için doğal olarak kimseyi vuramıyorlar.
Oyunda nedense benim olduğum takım açık ara ile kaybediyor benden ötürü olduğunu düşüne bilirsiniz ama değil çünkü ben takımda en yüksek skor ve k/d oranına sahipken benden sonraki adam benim yarımım kadar iş yapmış diğerleri zaten 10 kişinin altında adam vurmuş böyle takımmı olur amk karşı takımın 1. ve 2. benim 2 katım kadar adam vurmuş.
Karşı takımda bi kişi koptere biniyor ve maç bitene kadar kafamızın üzerinden eksik olmuyor 4-5 adam zırhlı araçlar ve uçak savar roketler ile dalmamıza rağmen vurulmayıp aferdesiniz ama bizim ebemizi sikiyor ve nedense bu pilotlar hep karşı takımda oluyor bizim kopter havalandıktan 1 dk sonra düşüyor hal böyle olunca biz yine kaybediyoruz yine kaybediyoruz oyunu aldığından beri lanet ediyorum sadece bundan sonra ghost recon futere soldier multisini oynıyacağım lanet gelsin böyle oyuna buradan oyunu alacak olan arkadaşlara sesleniyorum half life gibi oyunları sevmiyorsanız almayın pişman olursunuz simülasyon diyenlerede aldırmayın hayatlarında simülasyon görmemişler tank uçak koymakla simülasyon olunmuyor
multide canımızın tekrardan kendiliğinden dolması rezalet bir durum bırak canı araçlar bile kendi kendine onara biliyor oyunda snipercılık yapmayı unutun çünkü kimse yerinde durmayıp etrafta deli gibi koşturdukları için doğal olarak kimseyi vuramıyorlar.
Oyunda nedense benim olduğum takım açık ara ile kaybediyor benden ötürü olduğunu düşüne bilirsiniz ama değil çünkü ben takımda en yüksek skor ve k/d oranına sahipken benden sonraki adam benim yarımım kadar iş yapmış diğerleri zaten 10 kişinin altında adam vurmuş böyle takımmı olur amk karşı takımın 1. ve 2. benim 2 katım kadar adam vurmuş.
Karşı takımda bi kişi koptere biniyor ve maç bitene kadar kafamızın üzerinden eksik olmuyor 4-5 adam zırhlı araçlar ve uçak savar roketler ile dalmamıza rağmen vurulmayıp aferdesiniz ama bizim ebemizi sikiyor ve nedense bu pilotlar hep karşı takımda oluyor bizim kopter havalandıktan 1 dk sonra düşüyor hal böyle olunca biz yine kaybediyoruz yine kaybediyoruz oyunu aldığından beri lanet ediyorum sadece bundan sonra ghost recon futere soldier multisini oynıyacağım lanet gelsin böyle oyuna buradan oyunu alacak olan arkadaşlara sesleniyorum half life gibi oyunları sevmiyorsanız almayın pişman olursunuz simülasyon diyenlerede aldırmayın hayatlarında simülasyon görmemişler tank uçak koymakla simülasyon olunmuyor