bugün

entry'ler (1)

evcil hayvanın ölmesi

2 yıldır benimleydi sokakta bulmuştum yavru husky evimiz bahceliydi onu besledim buyuttum bi parcam olmuştu sonra koye taşındık yanima aldım onu benim bi parçam haline gelmişti okuldan eve geldigimde çamurlu patileriyle üstümü kirletmesi ıslık caldigimda yanıma gelip oyun oynamak istemesi ulan bağlanmıştım ona ailemden sonra en önemli varligimdi o sonra bir gün okuldan geldim Çakır ortalarda yok ıslık çalıyorum yok aradım bütün akşam onu en sonunda yerde yığılı halde nefes almıyorken buldum o an benim için en tarifsiz acılar çektiğim andı daha önce bu kadar değer verdiğim kimseyi kaybetmemistim onun yokluğu anlatamam bir gün kaybedeceginizi akliniza koyarak sahiplenin dostlarınızı.
© copyright 2005 - 2026