bugün
- true'nun çaylak olması18
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet13
- kadir inanır17
- türk soyu ve arap soyu birdir9
- kemalist dünya20
- antalyada üşümek2
- fatsalı kadir'in yeşilçam'a uzanan hikayesi2
- yapay zeka siyonizm'e karşı2
- hiçbir şey yapmadığınız halde aşık olan erkekler3
- ispanya'nın uruguay'ı elemesi2
- evagreen2
- yeni bir kitaba başlama sorunu3
- velvet28
- ona bir şey söyle9
- üniversitelerin gereksiz olması13
- israil6
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- arkadaşlar uyudunuz mu6
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- aile evinde yaşamak13
- 2026 dünya kupası27
- sedat pekmez21
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- yazarların iyi olduğu konular9
- sözlüğü bırakmak istemek8
- salak erkek neden bu kadar çok8
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- futbol21
- a milli futbol takımı'nın dünya kupası ndan dönüşü2
- galatasaray lobisi11
- seri gizli artı oy veren melek7
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- birader yazar olmak13
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- sözlük yazarlarının kombinleri9
- anın görüntüsü17
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- özlü sözler5
- hızlı para kazanmanın yolları14
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil4
- 26 haziran 20266
- arapça okuyabilen yazarlar3
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- kürtçülerin algıları5
- kürtçülük5
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim6
entry'ler (15)
Sebahattin Ali'nin kitabıdır. herkesin okuması gereken eserdir.
yanlış bir önermedir. tam tersi kitap okumak insana çok şey katar ama okumadan bilemezsiniz tabi. mesela MEHMED UZUN okursanız iyidir ama kalkıp ELiF ŞAFAK okursanız sizden bir bok olmaz. yani öyle her kitapta okunmaz.
kesinlikle doğrudur. kürt kızlarındaki o cesaret ve o savaşçı ruhu hiç kimsede bulamazsınız *
insanım ve bir vicdanım var. Ezilen tüm halkları seviyorum.
Biz bir Kürt ailesi olarak bizi kabul eden vicdan sahibi insanlara tesekkur ediyoruz sağolsunlar. ama Kürtlere kız yok diyenlere de. Kürtler sizin o beceriksiz kızlarınıza mı kalmış diyorum. istesenizde istemesenizde kürtleri var olacaktır tüm haklara da sahip olacaktirlar. boşuna konusmayin. ki bence sizin ailenizin Kürtlere bakışı çokta önemli değil çünkü kürtlerin sizin gibi bos insanlara ihtiyacı yok.
Biz müslümanız desek kesin yahudi olduğunu söyler *
Gayet normal, alışık olduğumuz bir durum Dilek ÖCALAN kıskanılmayacak gibi biri değil, gerek aklıyla gerekse güzelliğiyle.
kısa ve öz 'oruspu çocuğudur'.
Kürt çocuğunda ki güzelliği, temizliği, saflığı hiç kimsenin yüzünde bulamazsınız. Siz faşistler: kürt çocuğuna, gencine, milletine kurban olun.
kürtçenin %60 türkçe %20 arapça %10 gürcü olduğunu söyleyen aptallar size soruyorum; " ez dı gora bave te nim. " bu cümlenin yüzde kaçı arapça, türkçe, gürcüce? eğer bilemezseniz ayrıntılı olarak anlatırım.
Hesekê'de Newroz kutlamaları esnasında bomba patlıyor ve bir sürü Kürt ölüyor. Kendi bayramımızda bile payımıza ölüm düşüyor. Çanakkale'de ingiliz'in gazabından kurtardıklarımızın torunları sanal medyada salya akıtarak Hesekê'deki katliama seviniyor.
Malazgirt Savaşı'nda Türklere yardım edip onları Romen Diyojen'in elinden kurtaran atalarımı affetmeyeceğim...
Malazgirt Savaşı'nda Türklere yardım edip onları Romen Diyojen'in elinden kurtaran atalarımı affetmeyeceğim...
Hic bir inanca saçma demek gibi bir hakkimiz yok. biz müslüman olabiliriz ama bu herkesin müslüman olacagi anlamina gelmez.
Bêdengiya şevê laşê min diçirûsine..hestên kur derdixe pêşiya min û min, ji min dur dixîne..
Elif şafak ve Dostoyevski'yi karşılaştırmak büyük bir aptallıktır.
her şey güç değildir, akıl olmadıktan sonra...