bugün
- türbanlı kızların diğerlerinden güzel olması5
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi16
- erkekler neden erken ölür3
- anın görüntüsü23
- her kadın güzeldir3
- sözlükteki gizli düşmanım10
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- öldükten sonra bana ne olacak2
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- uzun zaman sonra sözlüğe girmek3
- günün şiiri6
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- bik bik'in mutfağına konuk olmak8
- her insanın bir cini olması8
- ilişkilerde fizik mi kimya mı önemlidir sorgusu6
- uzun bir süre sonra entry girmek2
- içtim şarabı13
- genç görünmeye çalışmak3
- rakı sevmemek7
- enjoy im vaccinated2
- arkadaşlar ben gavat değilim2
- kadir inanır22
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız5
- avrupada hava sıcaklıkları2
- şafak çak3
- büstiyer2
- hayalet gibi bir insan olmak3
- muhtarlıkların kapatılması gerekliliği3
- çift katlı otobüs3
- aşure yapan sözlük kızları7
- venezuella depremi3
- sözlükte neden atatürk ve türk bayrağı resmi yok3
- daha relax3
- özelden sözlük erkeklerini taciz etmek3
- sektör öldü tek yol tıp diyen primat3
- dümbelettin efendi2
- sosyal medya aranmaktır2
- kemalist dünya24
- hiç kimsenin sevmediği bir insana aşık olmak3
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- japonya7
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir5
- of çok sıkıcı olmanız2
- insan olmaya ceyrek kala3
- true'nun çaylak olması16
- çok güzel ama manyak kadın7
- üniversitelerin gereksiz olması16
- mustafa kemal atatürk7
- bu sıcakta karpuz tarlasında çalışmak4
entry'ler (15)
Sebahattin Ali'nin kitabıdır. herkesin okuması gereken eserdir.
yanlış bir önermedir. tam tersi kitap okumak insana çok şey katar ama okumadan bilemezsiniz tabi. mesela MEHMED UZUN okursanız iyidir ama kalkıp ELiF ŞAFAK okursanız sizden bir bok olmaz. yani öyle her kitapta okunmaz.
kesinlikle doğrudur. kürt kızlarındaki o cesaret ve o savaşçı ruhu hiç kimsede bulamazsınız *
insanım ve bir vicdanım var. Ezilen tüm halkları seviyorum.
Biz bir Kürt ailesi olarak bizi kabul eden vicdan sahibi insanlara tesekkur ediyoruz sağolsunlar. ama Kürtlere kız yok diyenlere de. Kürtler sizin o beceriksiz kızlarınıza mı kalmış diyorum. istesenizde istemesenizde kürtleri var olacaktır tüm haklara da sahip olacaktirlar. boşuna konusmayin. ki bence sizin ailenizin Kürtlere bakışı çokta önemli değil çünkü kürtlerin sizin gibi bos insanlara ihtiyacı yok.
Biz müslümanız desek kesin yahudi olduğunu söyler *
Gayet normal, alışık olduğumuz bir durum Dilek ÖCALAN kıskanılmayacak gibi biri değil, gerek aklıyla gerekse güzelliğiyle.
kısa ve öz 'oruspu çocuğudur'.
Kürt çocuğunda ki güzelliği, temizliği, saflığı hiç kimsenin yüzünde bulamazsınız. Siz faşistler: kürt çocuğuna, gencine, milletine kurban olun.
kürtçenin %60 türkçe %20 arapça %10 gürcü olduğunu söyleyen aptallar size soruyorum; " ez dı gora bave te nim. " bu cümlenin yüzde kaçı arapça, türkçe, gürcüce? eğer bilemezseniz ayrıntılı olarak anlatırım.
Hesekê'de Newroz kutlamaları esnasında bomba patlıyor ve bir sürü Kürt ölüyor. Kendi bayramımızda bile payımıza ölüm düşüyor. Çanakkale'de ingiliz'in gazabından kurtardıklarımızın torunları sanal medyada salya akıtarak Hesekê'deki katliama seviniyor.
Malazgirt Savaşı'nda Türklere yardım edip onları Romen Diyojen'in elinden kurtaran atalarımı affetmeyeceğim...
Malazgirt Savaşı'nda Türklere yardım edip onları Romen Diyojen'in elinden kurtaran atalarımı affetmeyeceğim...
Hic bir inanca saçma demek gibi bir hakkimiz yok. biz müslüman olabiliriz ama bu herkesin müslüman olacagi anlamina gelmez.
Bêdengiya şevê laşê min diçirûsine..hestên kur derdixe pêşiya min û min, ji min dur dixîne..
Elif şafak ve Dostoyevski'yi karşılaştırmak büyük bir aptallıktır.
her şey güç değildir, akıl olmadıktan sonra...