bugün
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı3
- seksten sonra bira içmek5
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız5
- 2026 dünya kupası14
- lahmacunu elle yiyen kız18
- sınava geç girenlere yönelik yapılan eleştiriler2
- sevgilisinin kedisine işkence yapan adam2
- istanbul trafiğini bir cümleyle anlatmak6
- göğsüne dilan polat yazdıran başörtülü bacı3
- 120 kilo olup 1 2 opel corsa'ya binmek7
- olduğundan genç göstermek9
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı48
- kapalılar imha edilsin diyen kadına gözaltı6
- 21 haziran 2026 ispanya suudi arabistan maçı7
- cuckold erkek3
- sezen aksu abartılmış bir şarkıcıdır7
- 21 haziran 2026 türkiye çin voleybol maçı2
- iş yerinde yapması zevkli şeyler3
- evlilikteki en büyük sorun4
- ez te hezdikim6
- sözlük kadınları5
- bugün de meme atan olmaması4
- ciddi ilişki istemiyorum takılalım diyen kadın11
- dünya kupasından banane diyen erkek6
- yaşlılığınız için insan biriktirin9
- balkonu camla kaplatmak7
- citroen in volkswagen den daha pahalı olması4
- 21 haziran 2026 belçika iran maçı4
- akıllarını erkek analiziyle yitiren sözlük kızları4
- milli takımımızın balonu patladı7
- alevilerde muhammed ismi5
- bir insana sonradan öğretilebilecek en zor şey9
- köyde gece tuvalete gitmek7
- istanbul6
- yazarların en sevdiği meyve9
- meslek seçiminde ilgi alanları mı maddiyat mi4
- 29 yaşında erkek 41 yaşında kadın ilişkisi8
- kadınlar porno izler mi sorunsalı4
- elmas bey biraderin çaylak olması5
- güne bir şarkı bırak18
- üniversite sınavına geç kalmak5
- her sabah simit poğaça ile kahvaltı yapan insan4
- türkiye'deki yakışıklı erkek kıtlığı16
- wc den elenerek dünyada dalga konusu olmamız4
- seni hayata bağlayan şey12
- milli takıma isim koyalım kampanyası9
- 5 litrelik suyla sınava giren öğrenci8
- asosyal olmanın sebepleri7
- pornoyu bırakmak5
- bütün kapalılar imha edilsin diyen kadın2
entry'ler (93)
Cevabi 9 2 2 olan soru cunku en buyuk degil buyuk ifadesini kullanmis yani diger iki kardes ayni yastadir.
Keskeler olmasaydi keske,gulmeseydi Ben olmadan o gozler keske,tanismadan biz acmasaydi o guller keske....
kaybedenler klubü'nun de içine girdiği filmler listesidir
''ihsan oktay anar''
anla artık yazamıyorum sana, harflerden sözcükleri üretemiyorum yokluğuna, zaten hiç olmadın ki nerden düştün aklıma, yine yoksun gündüzün ağlayan karanlığına...
''davulun sesi uzaktan hoş gelir'' mottosunu aklıma gark ettiren söz öbeği...
''carpe diem''
ahmet ümit bab-ı esrar.
atilla abini kantinde şekersiz çay içerdik...
tipsiz hisseden erkeğin başlığı açıp yorum bile yapamadan diğer insanlardan medet umduğu acınılası başlık.
neden unutcaksın ki? gibi güzel bir soruyu akla düşüren başlıktır. sonuçta seviyorsan sev mutlu olmak için okullar okuyup diplomalar aldığımız şu hayatta zaten o kadar az güzel saniye geçiriyoruz ki sevdiğin insan seni sevmese de onu sevmene bir engel yoktur sadece mutlu olmak için yaşamalıyız sonuçta.
olay örgüsüyse mevzuu gerçekten ''memento'' dururken tercih sebebi olamayacak filmdir zannımca.
sesine şiir yazmaya kalksam şiir anlamını kaybeder duruşuna iltifat etsem kelimeler çıkmaz dilimden yere koysam deprem göğe koysam fırtına sebebidir sesinin tınısı. iyi ki varsın iyi ki kulağıma değebiliyorsun seni yaratana inanmamayanlara güzel sesinden bir kuple dinleme fırsatı bahşet de kendilerine gelsin arkadaşlar.
tıp bayramını kutlayacağımıza keşke hekime şiddetin önüne geçebilsek...
aslında gerek yoktur konuşmaya bunun için bazen bir tebessümün bazen şuh bir kahkahanın çok çabukca sebep olabileceği kimsesiz kaldığın anlarda kimsen olabileceğini gösterebilecek insanlarla karşılaşınca neden o değil de onu dahil ettim içime diye pişman olup sabahlara kadar hıçkırıklar eşliğinde nefes nefese kalarak dipsiz karanlıklarda sesini kimsenin duymayacığından emin olduktan sonra yerleri ısıra ısıra ağlarsın sadece. bu kadar basittir seni ağlatmak...
olur mu ki dermisiniz bazen,
akıp giderken hayat pişmanlıkları bir bal peteği gibi süzerken,
olmasa da olur aslen ,
bulur musunuz kendiniz çarpılmışcasına nolur o da olsun derken,
bir masaldır yaşamak diye geçirirken,
aslolanı bulamamanın hüznüyle yanarken,
neden olmasın dermisiniz bazen,
akıp giderken hayat pişmanlıkları bir bal peteği gibi süzerken,
olmasa da olur aslen ,
bulur musunuz kendiniz çarpılmışcasına nolur o da olsun derken,
bir masaldır yaşamak diye geçirirken,
aslolanı bulamamanın hüznüyle yanarken,
neden olmasın dermisiniz bazen,
''benim hüzünlü orospularım'' gabriel garcia marquez.
bütün gerçekliğe akıl yoluyla ulaşmaya çalışan arkadaş aşkın hormonsal tarifini yaptığı gibi ruhun da maddesel tanımını yapabilir mi elektromanyetik spektrumun varlığı bilinmezken mesela u v ışıkları inkar edebilirdik ama şimdi haksız olduğumuz gün yüzüne yüz kere çıkmış olurdu yani akıl dediğin şey başkalarının aklı sen hiçbirini bulmadın bunların ya da bulmaya çalışmadın neyse konu bu değil yarın bir gün ruhun ve metafiziğin varlığı net olarak kabul edilince bu sefer neye çamur atıp kendini zeki göstermye çalışacaksın?
anlatsa anlayacak mısın ? tabiki hayır neden mi bir insan profesör olmak için senin yaşın kadar zaman harcıyor sen sağda solda bafi peşindeyken sokur sokur ders anlatan adam aklına gelmeyecek tercümelerden sorumlu olarak ömrünü harcıyor keşke herkes senin kadar akıllı olsa da profesörler de kendi bilgi birikimini gerçekten size sunsa ama yok senin kadar kimse zeki olamaz . tahsil durumunu bilmiyorum ama lise desek ana sınıfına ders anlatsan yani kendi seviyende boş kağıda çizgi çizdirsen demek istedim anlamazsın diye açıyorum zevk alarak mı çizerdin yoksa rutin olarak memur zihniyetinde mecburiyetten zoraki mi davranırdın ? cevabı da vereyim kesin zevk alırdın.
tevekkül nedir sorusunu akla getirir hemen çünkü tevekkülü bilen sormaz bunu ama bilmeyene anlatayım hemen yaratıcı der ki bir iş için bütün gayretinizi sarf edin sonra bana dua eedin yoksa armut piş ağzımda turşuya dönüş ordan da çık vücudumda viagra etkisi yarat yok öyle bişey dedirtir entry sahibine.