bugün
- deniz baykal6
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi8
- ciguli kral7
- tüm çıplaklığımla burdayım10
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- herkesle iyi anlaşan insan13
- velvet30
- truesuzluk3
- star wars2
- galatasaray3
- sözlükte diyarbakırlı istemiyoruz2
- kadir inanır'ın vefatı7
- 1 temmuz 2026 belçika senegal maçı2
- 2 temmuz 2026 ispanya avusturya maçı2
- 3 temmuz 2026 portekiz hırvatistan maçı2
- 19 yaşında kızla yatmak14
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi9
- saraca finch house7
- japonya9
- 1 temmuz kabotaj bayramı8
- ilişkiye bir süre ara vermek10
- 29 haziran 2026 almanya paraguay maçı3
- günün şiiri7
- unutulmayan sadakat örnekleri6
- aylık 321 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- başbakanımız bizim için adeta ikinci peygamberdir5
- 5 vakit namaz kılan erkeklere bayılmak5
- ankara nın en güzel yanı7
- 30 haziran 2026 hollanda fas maçı4
- 4 temmuz 2026 arjantin yeşil burun adaları maçı4
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız12
- 28 haziran 2026 güney afrika kanada maçı3
- 3 temmuz 2026 avustralya mısır maçı2
- cüneyt arkın3
- çok güzel bir mercedes mi yoksa sıfır kız mı2
- 30 haziran 2026 fildişi sahili norveç maçı2
- 29 haziran 2026 brezilya japonya maçı2
- demokratik kongo cumhuriyeti6
- 2 temmuz 2026 abd bosna hersek maçı2
- 1 temmuz 2026 fransa isveç maçı2
- kolombiya5
- hala israil'e taraf olacak kadar sığır olmak3
- amerika birleşik devletleri8
- portekiz6
- gana2
- bili bili yumurta3
- pet shop boys dinleyip erkeğim diye dolaşmak3
- ingiltere2
- hırvatistan4
- cezayir3
entry'ler (7)
ben olurum .
E-book kullanımının artması ile normal kitaplar ömrünü mü tüketiyor?
Tabi yasal olarak kitap indireceğimiz siteler var.
Fakat elimiz ile kanlı canlı okumak kadar güzel mi bilemem ama ekonomik olarak iyi olduğu kesindir.
Ortalama bir kitap okuyan insanın 2 yılda kitap masrafı 1.500 bin Tl.
onun yerine bir tablet alıp E-book dan okumak daha mantıklı ve cazip.
Tabi yasal olarak kitap indireceğimiz siteler var.
Fakat elimiz ile kanlı canlı okumak kadar güzel mi bilemem ama ekonomik olarak iyi olduğu kesindir.
Ortalama bir kitap okuyan insanın 2 yılda kitap masrafı 1.500 bin Tl.
onun yerine bir tablet alıp E-book dan okumak daha mantıklı ve cazip.
Son zamanlar da yayılan vampir kitapları ve satışı giderek azalan Türk romanları.
Fazla söze gerek yok vampir kitapları hala piyasada canın sağ olsun Türkiyem...
Fazla söze gerek yok vampir kitapları hala piyasada canın sağ olsun Türkiyem...
Sevgiliniz ile yapacak bir çok şey var peki yapılamayacak şeyler ne ?
bunlardan 5 tanesi şunlar;
1-Gaz çıkarmak
2-Ağda
3-traş
4-ticaret
5-Poker
Ve Türkiye ki çiftlerin %3.33 i bunların 5 ni birden yapiyor.
bunlardan 5 tanesi şunlar;
1-Gaz çıkarmak
2-Ağda
3-traş
4-ticaret
5-Poker
Ve Türkiye ki çiftlerin %3.33 i bunların 5 ni birden yapiyor.
Facebook açıldığından beri bizi rahatsız eden durum,''Durumbeğendirme''
insanlar durumlarının çok kişi beğendirttiğin de çok mutlu oluyor kendi egolarını tatmin ediyorlar.
Normal de rezil olduklarını anlamamalarına karşın bu durumu bir çok kez tekrarlıyor yerlere batıyorlar.
hatta insanlar sırf durumunu fazla kişi beğeniyor diye o kişi ye para teklif ediyor ve o kişinin hesabını alıp isim bölümüne kendi ismini yaziyor durum bu kadar vahim.
Durum beğendirme yolları
1-)Durumumu Beğen duvarındayım
2-)Durumumu beğen karşılıklı
3-)iddia meselesi durumumu beğen
4-)Durumu beğen seninde işin düşer ha
insanlar durumlarının çok kişi beğendirttiğin de çok mutlu oluyor kendi egolarını tatmin ediyorlar.
Normal de rezil olduklarını anlamamalarına karşın bu durumu bir çok kez tekrarlıyor yerlere batıyorlar.
hatta insanlar sırf durumunu fazla kişi beğeniyor diye o kişi ye para teklif ediyor ve o kişinin hesabını alıp isim bölümüne kendi ismini yaziyor durum bu kadar vahim.
Durum beğendirme yolları
1-)Durumumu Beğen duvarındayım
2-)Durumumu beğen karşılıklı
3-)iddia meselesi durumumu beğen
4-)Durumu beğen seninde işin düşer ha
insanlar bir kişiyle direk sevgili olmaz tabi ki.
Bu kişi ile daha önceden konuşmuş ve yakınlaşma dönemi geçirmiştir.
Bu yakınlaşma dönemini geçirdikten sonra ise sevgili olursunuz.
Ama tabi değişik faktörlerden dolayı o kişi den ayrılmak istersin. Ama o kişi ile bir geçmişiniz olduğundan onu kırmak istemez, onu kırmadan ayrılmak istersiniz.
bunu yapmanın yolları vardır tabi ki.
1-)O kişiyi önemsememiş gibi yapmak hiç de iyi değildir o yüzden bu yolu asla seçmeyin onun yerine , ona kötü yanlarınızı gösterin.
2-)Bu biraz çirkin kaçabilir ama kişi ile birlikte vakit geçirirken sümkürün ve sümükleriniz dışarı çıksın
3-) Sosyal paylaşım sitelerin de konusurkes birlesik yazın örneğin ''slm-cnm-nslsn-iymsn.'' gibi
4-)Annesi ile tanışmaya gidin ve annesinin yanında rahat davranın
Bu kişi ile daha önceden konuşmuş ve yakınlaşma dönemi geçirmiştir.
Bu yakınlaşma dönemini geçirdikten sonra ise sevgili olursunuz.
Ama tabi değişik faktörlerden dolayı o kişi den ayrılmak istersin. Ama o kişi ile bir geçmişiniz olduğundan onu kırmak istemez, onu kırmadan ayrılmak istersiniz.
bunu yapmanın yolları vardır tabi ki.
1-)O kişiyi önemsememiş gibi yapmak hiç de iyi değildir o yüzden bu yolu asla seçmeyin onun yerine , ona kötü yanlarınızı gösterin.
2-)Bu biraz çirkin kaçabilir ama kişi ile birlikte vakit geçirirken sümkürün ve sümükleriniz dışarı çıksın
3-) Sosyal paylaşım sitelerin de konusurkes birlesik yazın örneğin ''slm-cnm-nslsn-iymsn.'' gibi
4-)Annesi ile tanışmaya gidin ve annesinin yanında rahat davranın
''Yeni yıla nasıl girersen öyle olur''
işte... Bu söz gerçek ise, yeni yıl dan önce hemen sevgiliniz den ayrılın!
Çünkü koca bir yıl sevgili siz geçecektir sizin için. Yani sevgiliniz le bir yere çıkmak için aç kalıp para biriktirmeyeceksiniz, boş yere trip çekmeyeceksiniz ve yapılan hiç bir şey de haksız olmayacaksın(Sevgilinle yaptığın çoğu tartışmada sen haksız olursun çünkü)
işte... Bu söz gerçek ise, yeni yıl dan önce hemen sevgiliniz den ayrılın!
Çünkü koca bir yıl sevgili siz geçecektir sizin için. Yani sevgiliniz le bir yere çıkmak için aç kalıp para biriktirmeyeceksiniz, boş yere trip çekmeyeceksiniz ve yapılan hiç bir şey de haksız olmayacaksın(Sevgilinle yaptığın çoğu tartışmada sen haksız olursun çünkü)