bugün

sevdiği entry'ler

fazıl say

Reisi Kemalistlere ayakta alkışlattı. Zaten onlarda bunu bekliyormuş.
Resme tepki verenlere katılmıyorum. Ülkenin seçilmiş cumhurbaşkanına gösterdiği saygı say'ı küçültmez aksine büyütür.
Demedi demeyin fazıl'ı dün alkışlayanlar şimdi hakaret eder.

ezan okununca müziği kapatan tip

Adamın hasıdır. Saygı gösterir.

Saygı göstermeyenler adam ın son iki harfidir.

ezberlenen en saçma şey

lise 1 de olunan kimya sınavında a şubesi ile ortaktık ve sınav a şubesinde pazartesi ilk ders, bizde ikinci ders olacaktı. Hoca oradan çıkıp koşa koşa bizim sınıfa geleceği için farklı sorular hazırlamayı gerek görmemişti. sms in yaygınlaştığı dönemlerdi ve o 10 dakikalık tenefüste cevapları nasıl ezberlediysem hala aklımdan silemedim..

Dabbaceeeaacbebdbaac.
© copyright 2005 - 2026