bugün
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler3
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı9
- dünya8
- 2026 dünya kupası23
- futbol16
- chp genel başkanı hayatını kaybetti2
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi9
- nevşehir üzümü2
- pakistan3
- azerbaycan2
- 25 haziran 2026 iskoçya brezilya maçı2
- düşün ki o bunu okuyor17
- hindistan3
- milli takım'ın abd maçı hazırlıkları2
- aşure günü3
- fas6
- yaşamak üzerine2
- guyana4
- velvet13
- yazarların sahip olmak istedikleri süper güçler2
- sözlük kızlarının vücutları15
- falıma bakmak isteyen var mı24
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi14
- japonya4
- bosna hersek3
- kuzenin içine boşalmak14
- gülüm diyen kız10
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak10
- yılmaz güney12
- karadeniz ağaçlarından yapılan kağıt2
- anın fotoğrafı2
- kadınları cinsel obje olarak gören erkek6
- moğolistan2
- fakirin sevmesi hak mıdır6
- her şeye saygı duyulması gerekir6
- cezayir2
- hızlı para kazanmanın yolları4
- üşengeçlikten 1 ay banyo yapmamak6
- dolandırılan insanların genel özellikleri9
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip10
- kafirlerin dünyaya kazandırdıkları8
- ekonomi3
- kolu kıllı kız3
- bir insana inanmak2
- kemal kılıçdaroğlu18
- gün gelecek dün olacak5
- okullarda zorunlu din dersi meselesi5
- aşk her şeyi affeder mi4
- arnavutluk2
- türk moğol kardeştir3
entry'ler (2)
allah what we are living for adlı şu ilk yazıyı yazan kullanıcıya akıl fikir versin. kendisi bu kadar araştırmış ama boşa gitmiş o araştırmalar. boş boş konuşup yazı yazıp kendini küçük duruma düşürmüş.
insanları kitap okuduğu ve bunu herkesle paylaştığı için eleştiren bir insan tanesi bu ülkeye ne fayda katar acaba? benim gördüğüm tek şey gereksiz mikroplar. sizin gibi insanlar hiçbir şey olamadıkları için gelip millete dadanırlar, eziklik psikolojisiyle kendini boş yere uğraştıran tiplersiniz.
bir bookstagram olmak benim için gurur kaynağı. kimse bana bu işi yapayım diye ne para veriyor. ne sizin sandığınız gibi kitap gönderiyorlar. hayatı boyunca üç sayfa okumamış bir cahilin gelip de bizlere laf söylemesi çok göz yaşartıcı. bir de kendine yazar diyor. senin herhangi bir kitabını, yazdığın sayfayı, hayal ettiğin bir cümleyi okuyana yazık be.
12-18 yaş aralığında ki ergen topluluğu.
amaçları belli;
-yüksek çözünürlüklü kitap fotoğrafları atmak.
-iki günde bir ergenlik tarzı kitaplar bitirmek.
-instagram üzerinden tanıştıkları diğer kitap sayfası kullanıcıları ile 'kanki' olmak.
-randomsuz gülmemek.
-yayınevlerinin takipçilerinin %90 lık kısmını oluşturmak.
-her hafta son çıkan; vampirli, kötü çocuklu, sihirli, uzaylı kitapları almak ve onlardan üstüne birde video çekip youtube kanallarına koymak.
eğer şu maddeleri doğru bulan varsa aranızda, bence bir doktora görünün. bizler sadece fotoğraf çekmek için yokuz. hepimizin amacı bu ülkeye daha fazla kitap okuyan türü ne olursa olsun kitap okumayı çok seven insanlar kazandırmak. bir insanı okuduğu kitaplara göre yargılayacak kadar geri kafalı insanlarsanız hepinizin yolu açık olsun. çünkü bu kafayla hareket eden kimse ne başarılı olur ne de bir sosyal statüye sahip olur. allah akıl fikir versin tekrardan.
bookstagram olmaktan gurur duyan, kaliteli kitaplar okuyan ergen kiz.
insanları kitap okuduğu ve bunu herkesle paylaştığı için eleştiren bir insan tanesi bu ülkeye ne fayda katar acaba? benim gördüğüm tek şey gereksiz mikroplar. sizin gibi insanlar hiçbir şey olamadıkları için gelip millete dadanırlar, eziklik psikolojisiyle kendini boş yere uğraştıran tiplersiniz.
bir bookstagram olmak benim için gurur kaynağı. kimse bana bu işi yapayım diye ne para veriyor. ne sizin sandığınız gibi kitap gönderiyorlar. hayatı boyunca üç sayfa okumamış bir cahilin gelip de bizlere laf söylemesi çok göz yaşartıcı. bir de kendine yazar diyor. senin herhangi bir kitabını, yazdığın sayfayı, hayal ettiğin bir cümleyi okuyana yazık be.
12-18 yaş aralığında ki ergen topluluğu.
amaçları belli;
-yüksek çözünürlüklü kitap fotoğrafları atmak.
-iki günde bir ergenlik tarzı kitaplar bitirmek.
-instagram üzerinden tanıştıkları diğer kitap sayfası kullanıcıları ile 'kanki' olmak.
-randomsuz gülmemek.
-yayınevlerinin takipçilerinin %90 lık kısmını oluşturmak.
-her hafta son çıkan; vampirli, kötü çocuklu, sihirli, uzaylı kitapları almak ve onlardan üstüne birde video çekip youtube kanallarına koymak.
eğer şu maddeleri doğru bulan varsa aranızda, bence bir doktora görünün. bizler sadece fotoğraf çekmek için yokuz. hepimizin amacı bu ülkeye daha fazla kitap okuyan türü ne olursa olsun kitap okumayı çok seven insanlar kazandırmak. bir insanı okuduğu kitaplara göre yargılayacak kadar geri kafalı insanlarsanız hepinizin yolu açık olsun. çünkü bu kafayla hareket eden kimse ne başarılı olur ne de bir sosyal statüye sahip olur. allah akıl fikir versin tekrardan.
bookstagram olmaktan gurur duyan, kaliteli kitaplar okuyan ergen kiz.
Allah what we are living for adlı şu ilk yazıyı yazan kullanıcıya akıl fikir versin. Kendisi bu kadar araştırmış ama boşa gitmiş o araştırmalar. Boş boş konuşup yazı yazıp kendini küçük duruma düşürmüş.
insanları kitap okuduğu ve bunu herkesle paylaştığı için eleştiren bir insan tanesi bu ülkeye ne fayda katar acaba? Benim gördüğüm tek şey gereksiz mikroplar. Sizin gibi insanlar hiçbir şey olamadıkları için gelip millete dadanırlar, eziklik psikolojisiyle kendini boş yere uğraştıran tiplersiniz.
Bir bookstagram olmak benim için gurur kaynağı. Kimse bana bu işi yapayım diye ne para veriyor. Ne sizin sandığınız gibi kitap gönderiyorlar. Hayatı boyunca üç sayfa okumamış bir cahilin gelip de bizlere laf söylemesi çok göz yaşartıcı. Bir de kendine yazar diyor. Senin herhangi bir kitabını, yazdığın sayfayı, hayal ettiğin bir cümleyi okuyana yazık be.
12-18 yaş aralığında ki ergen topluluğu.
amaçları belli;
-yüksek çözünürlüklü kitap fotoğrafları atmak.
-iki günde bir ergenlik tarzı kitaplar bitirmek.
-instagram üzerinden tanıştıkları diğer kitap sayfası kullanıcıları ile 'kanki' olmak.
-randomsuz gülmemek.
-yayınevlerinin takipçilerinin %90 lık kısmını oluşturmak.
-her hafta son çıkan; vampirli, kötü çocuklu, sihirli, uzaylı kitapları almak ve onlardan üstüne birde video çekip youtube kanallarına koymak.
Eğer şu maddeleri doğru bulan varsa aranızda, bence bir doktora görünün. Bizler sadece fotoğraf çekmek için yokuz. Hepimizin amacı bu ülkeye daha fazla kitap okuyan türü ne olursa olsun kitap okumayı çok seven insanlar kazandırmak. Bir insanı okuduğu kitaplara göre yargılayacak kadar geri kafalı insanlarsanız hepinizin yolu açık olsun. Çünkü bu kafayla hareket eden kimse ne başarılı olur ne de bir sosyal statüye sahip olur. Allah akıl fikir versin tekrardan.
BOOKSTAGRAM OLMAKTAN GURUR DUYAN, KALiTELi KiTAPLAR OKUYAN ERGEN KIZ.
insanları kitap okuduğu ve bunu herkesle paylaştığı için eleştiren bir insan tanesi bu ülkeye ne fayda katar acaba? Benim gördüğüm tek şey gereksiz mikroplar. Sizin gibi insanlar hiçbir şey olamadıkları için gelip millete dadanırlar, eziklik psikolojisiyle kendini boş yere uğraştıran tiplersiniz.
Bir bookstagram olmak benim için gurur kaynağı. Kimse bana bu işi yapayım diye ne para veriyor. Ne sizin sandığınız gibi kitap gönderiyorlar. Hayatı boyunca üç sayfa okumamış bir cahilin gelip de bizlere laf söylemesi çok göz yaşartıcı. Bir de kendine yazar diyor. Senin herhangi bir kitabını, yazdığın sayfayı, hayal ettiğin bir cümleyi okuyana yazık be.
12-18 yaş aralığında ki ergen topluluğu.
amaçları belli;
-yüksek çözünürlüklü kitap fotoğrafları atmak.
-iki günde bir ergenlik tarzı kitaplar bitirmek.
-instagram üzerinden tanıştıkları diğer kitap sayfası kullanıcıları ile 'kanki' olmak.
-randomsuz gülmemek.
-yayınevlerinin takipçilerinin %90 lık kısmını oluşturmak.
-her hafta son çıkan; vampirli, kötü çocuklu, sihirli, uzaylı kitapları almak ve onlardan üstüne birde video çekip youtube kanallarına koymak.
Eğer şu maddeleri doğru bulan varsa aranızda, bence bir doktora görünün. Bizler sadece fotoğraf çekmek için yokuz. Hepimizin amacı bu ülkeye daha fazla kitap okuyan türü ne olursa olsun kitap okumayı çok seven insanlar kazandırmak. Bir insanı okuduğu kitaplara göre yargılayacak kadar geri kafalı insanlarsanız hepinizin yolu açık olsun. Çünkü bu kafayla hareket eden kimse ne başarılı olur ne de bir sosyal statüye sahip olur. Allah akıl fikir versin tekrardan.
BOOKSTAGRAM OLMAKTAN GURUR DUYAN, KALiTELi KiTAPLAR OKUYAN ERGEN KIZ.