bugün
- düşün ki o bunu okuyor17
- kadınları cinsel obje olarak gören erkek6
- hızlı para kazanmanın yolları4
- fakirin sevmesi hak mıdır6
- velvet13
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak10
- iveco daily3
- kolu kıllı kız2
- 25 haziran 2026 fas haiti maçı2
- eskiden sevilen kızı görünce gelen mide bulantısı4
- dolandırılan insanların genel özellikleri9
- otokar sultan2
- haram ile cömertlik yapmak3
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip10
- chp'nin belediyeleri kaybedecek olması2
- türk moğol kardeştir2
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi14
- aşk her şeyi affeder mi4
- sözlük kızlarının vücutları15
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi7
- gülüm diyen kız10
- yazarların saç şekillendirme taktikleri3
- kadınlar başımızın tacıdır2
- her şeye saygı duyulması gerekir6
- beğenmediğin bir yerde durmak2
- kılıçdaroğlu cemaati4
- üşengeçlikten 1 ay banyo yapmamak6
- gün gelecek dün olacak5
- yılmaz güney12
- bir insanı hakkından mahrum etmek2
- okullarda zorunlu din dersi meselesi5
- kuzenin içine boşalmak14
- falıma bakmak isteyen var mı24
- tatlım diyen kız2
- yılmaz güney hayranı solcu feminist3
- kafirlerin dünyaya kazandırdıkları8
- geceye bir ayet bırak3
- insanın bilebilen bir varlık olması4
- 24 haziran 20262
- sözlüğün siyaset meydanı olması3
- hayat nasıl yaşanmalı2
- 24 haziran 2026 bosna hersek katar maçı2
- kemal kılıçdaroğlu18
- anın görüntüsü18
- güney afrika güney kore maçı saat 4 te trt spor da2
- iskoçya brezilya maçı saat 1 de trt 1 de2
- arkadaşlar bakar mısınız2
- otopsiraporlari6
- savcı vuran pezevenge devrimci demek2
- soğuk bulgur pilavı yerken ağlayarak 31 çekmek8
entry'ler (2)
allah what we are living for adlı şu ilk yazıyı yazan kullanıcıya akıl fikir versin. kendisi bu kadar araştırmış ama boşa gitmiş o araştırmalar. boş boş konuşup yazı yazıp kendini küçük duruma düşürmüş.
insanları kitap okuduğu ve bunu herkesle paylaştığı için eleştiren bir insan tanesi bu ülkeye ne fayda katar acaba? benim gördüğüm tek şey gereksiz mikroplar. sizin gibi insanlar hiçbir şey olamadıkları için gelip millete dadanırlar, eziklik psikolojisiyle kendini boş yere uğraştıran tiplersiniz.
bir bookstagram olmak benim için gurur kaynağı. kimse bana bu işi yapayım diye ne para veriyor. ne sizin sandığınız gibi kitap gönderiyorlar. hayatı boyunca üç sayfa okumamış bir cahilin gelip de bizlere laf söylemesi çok göz yaşartıcı. bir de kendine yazar diyor. senin herhangi bir kitabını, yazdığın sayfayı, hayal ettiğin bir cümleyi okuyana yazık be.
12-18 yaş aralığında ki ergen topluluğu.
amaçları belli;
-yüksek çözünürlüklü kitap fotoğrafları atmak.
-iki günde bir ergenlik tarzı kitaplar bitirmek.
-instagram üzerinden tanıştıkları diğer kitap sayfası kullanıcıları ile 'kanki' olmak.
-randomsuz gülmemek.
-yayınevlerinin takipçilerinin %90 lık kısmını oluşturmak.
-her hafta son çıkan; vampirli, kötü çocuklu, sihirli, uzaylı kitapları almak ve onlardan üstüne birde video çekip youtube kanallarına koymak.
eğer şu maddeleri doğru bulan varsa aranızda, bence bir doktora görünün. bizler sadece fotoğraf çekmek için yokuz. hepimizin amacı bu ülkeye daha fazla kitap okuyan türü ne olursa olsun kitap okumayı çok seven insanlar kazandırmak. bir insanı okuduğu kitaplara göre yargılayacak kadar geri kafalı insanlarsanız hepinizin yolu açık olsun. çünkü bu kafayla hareket eden kimse ne başarılı olur ne de bir sosyal statüye sahip olur. allah akıl fikir versin tekrardan.
bookstagram olmaktan gurur duyan, kaliteli kitaplar okuyan ergen kiz.
insanları kitap okuduğu ve bunu herkesle paylaştığı için eleştiren bir insan tanesi bu ülkeye ne fayda katar acaba? benim gördüğüm tek şey gereksiz mikroplar. sizin gibi insanlar hiçbir şey olamadıkları için gelip millete dadanırlar, eziklik psikolojisiyle kendini boş yere uğraştıran tiplersiniz.
bir bookstagram olmak benim için gurur kaynağı. kimse bana bu işi yapayım diye ne para veriyor. ne sizin sandığınız gibi kitap gönderiyorlar. hayatı boyunca üç sayfa okumamış bir cahilin gelip de bizlere laf söylemesi çok göz yaşartıcı. bir de kendine yazar diyor. senin herhangi bir kitabını, yazdığın sayfayı, hayal ettiğin bir cümleyi okuyana yazık be.
12-18 yaş aralığında ki ergen topluluğu.
amaçları belli;
-yüksek çözünürlüklü kitap fotoğrafları atmak.
-iki günde bir ergenlik tarzı kitaplar bitirmek.
-instagram üzerinden tanıştıkları diğer kitap sayfası kullanıcıları ile 'kanki' olmak.
-randomsuz gülmemek.
-yayınevlerinin takipçilerinin %90 lık kısmını oluşturmak.
-her hafta son çıkan; vampirli, kötü çocuklu, sihirli, uzaylı kitapları almak ve onlardan üstüne birde video çekip youtube kanallarına koymak.
eğer şu maddeleri doğru bulan varsa aranızda, bence bir doktora görünün. bizler sadece fotoğraf çekmek için yokuz. hepimizin amacı bu ülkeye daha fazla kitap okuyan türü ne olursa olsun kitap okumayı çok seven insanlar kazandırmak. bir insanı okuduğu kitaplara göre yargılayacak kadar geri kafalı insanlarsanız hepinizin yolu açık olsun. çünkü bu kafayla hareket eden kimse ne başarılı olur ne de bir sosyal statüye sahip olur. allah akıl fikir versin tekrardan.
bookstagram olmaktan gurur duyan, kaliteli kitaplar okuyan ergen kiz.
Allah what we are living for adlı şu ilk yazıyı yazan kullanıcıya akıl fikir versin. Kendisi bu kadar araştırmış ama boşa gitmiş o araştırmalar. Boş boş konuşup yazı yazıp kendini küçük duruma düşürmüş.
insanları kitap okuduğu ve bunu herkesle paylaştığı için eleştiren bir insan tanesi bu ülkeye ne fayda katar acaba? Benim gördüğüm tek şey gereksiz mikroplar. Sizin gibi insanlar hiçbir şey olamadıkları için gelip millete dadanırlar, eziklik psikolojisiyle kendini boş yere uğraştıran tiplersiniz.
Bir bookstagram olmak benim için gurur kaynağı. Kimse bana bu işi yapayım diye ne para veriyor. Ne sizin sandığınız gibi kitap gönderiyorlar. Hayatı boyunca üç sayfa okumamış bir cahilin gelip de bizlere laf söylemesi çok göz yaşartıcı. Bir de kendine yazar diyor. Senin herhangi bir kitabını, yazdığın sayfayı, hayal ettiğin bir cümleyi okuyana yazık be.
12-18 yaş aralığında ki ergen topluluğu.
amaçları belli;
-yüksek çözünürlüklü kitap fotoğrafları atmak.
-iki günde bir ergenlik tarzı kitaplar bitirmek.
-instagram üzerinden tanıştıkları diğer kitap sayfası kullanıcıları ile 'kanki' olmak.
-randomsuz gülmemek.
-yayınevlerinin takipçilerinin %90 lık kısmını oluşturmak.
-her hafta son çıkan; vampirli, kötü çocuklu, sihirli, uzaylı kitapları almak ve onlardan üstüne birde video çekip youtube kanallarına koymak.
Eğer şu maddeleri doğru bulan varsa aranızda, bence bir doktora görünün. Bizler sadece fotoğraf çekmek için yokuz. Hepimizin amacı bu ülkeye daha fazla kitap okuyan türü ne olursa olsun kitap okumayı çok seven insanlar kazandırmak. Bir insanı okuduğu kitaplara göre yargılayacak kadar geri kafalı insanlarsanız hepinizin yolu açık olsun. Çünkü bu kafayla hareket eden kimse ne başarılı olur ne de bir sosyal statüye sahip olur. Allah akıl fikir versin tekrardan.
BOOKSTAGRAM OLMAKTAN GURUR DUYAN, KALiTELi KiTAPLAR OKUYAN ERGEN KIZ.
insanları kitap okuduğu ve bunu herkesle paylaştığı için eleştiren bir insan tanesi bu ülkeye ne fayda katar acaba? Benim gördüğüm tek şey gereksiz mikroplar. Sizin gibi insanlar hiçbir şey olamadıkları için gelip millete dadanırlar, eziklik psikolojisiyle kendini boş yere uğraştıran tiplersiniz.
Bir bookstagram olmak benim için gurur kaynağı. Kimse bana bu işi yapayım diye ne para veriyor. Ne sizin sandığınız gibi kitap gönderiyorlar. Hayatı boyunca üç sayfa okumamış bir cahilin gelip de bizlere laf söylemesi çok göz yaşartıcı. Bir de kendine yazar diyor. Senin herhangi bir kitabını, yazdığın sayfayı, hayal ettiğin bir cümleyi okuyana yazık be.
12-18 yaş aralığında ki ergen topluluğu.
amaçları belli;
-yüksek çözünürlüklü kitap fotoğrafları atmak.
-iki günde bir ergenlik tarzı kitaplar bitirmek.
-instagram üzerinden tanıştıkları diğer kitap sayfası kullanıcıları ile 'kanki' olmak.
-randomsuz gülmemek.
-yayınevlerinin takipçilerinin %90 lık kısmını oluşturmak.
-her hafta son çıkan; vampirli, kötü çocuklu, sihirli, uzaylı kitapları almak ve onlardan üstüne birde video çekip youtube kanallarına koymak.
Eğer şu maddeleri doğru bulan varsa aranızda, bence bir doktora görünün. Bizler sadece fotoğraf çekmek için yokuz. Hepimizin amacı bu ülkeye daha fazla kitap okuyan türü ne olursa olsun kitap okumayı çok seven insanlar kazandırmak. Bir insanı okuduğu kitaplara göre yargılayacak kadar geri kafalı insanlarsanız hepinizin yolu açık olsun. Çünkü bu kafayla hareket eden kimse ne başarılı olur ne de bir sosyal statüye sahip olur. Allah akıl fikir versin tekrardan.
BOOKSTAGRAM OLMAKTAN GURUR DUYAN, KALiTELi KiTAPLAR OKUYAN ERGEN KIZ.