bugün
- velvet22
- kemalist dünya19
- kemalistlerin sanki biraz şey olması5
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim5
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası7
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi10
- birader yazar olmak13
- allah9
- dilovası katliamı konuşulurken akp'lilerin gülmesi6
- canımın sürekli hamburger çekmesi5
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- bakir erkek istiyoruz kampanyası4
- özelden bir hanım yazar tarafından zorbalanmak2
- aile evinde yaşamak7
- üniversitelerin gereksiz olması9
- galatasaray lobisi9
- türkiyede açık hava genelevi gibi6
- cemevinde hain kemal sloganları8
- evlenene kadar sadece anal yapan kız3
- 2026 dünya kupası24
- cik cik vs bik bik3
- futbol19
- amerika birleşik devletleri7
- do do do do do do do do do do do do do do do3
- türkiye9
- seri gizli artı oy veren melek3
- sigmund freud'un koltuğu4
- millileri eleştiren kemalistlerin sus pus olması6
- 26 haziran 20264
- macron sabah koşusu yapacak diye park kapatmak6
- egay sucukcu birader2
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- devletin her şeye karışması3
- ona bir şey söyle9
- arda güler4
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı8
- karınızın adını asfalta yazar mısınız2
- biraderilli del biraderiye2
- kemalistler9
- lahmacunu elle yiyen kız20
- arda güler'in 24 yıl sonra dünya kupası golü4
- sözlüğü bırakmak istemek3
- atilla olgaç2
- aylık 312 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- okulların kapanması3
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- demet evgar10
entry'ler (2)
allah what we are living for adlı şu ilk yazıyı yazan kullanıcıya akıl fikir versin. kendisi bu kadar araştırmış ama boşa gitmiş o araştırmalar. boş boş konuşup yazı yazıp kendini küçük duruma düşürmüş.
insanları kitap okuduğu ve bunu herkesle paylaştığı için eleştiren bir insan tanesi bu ülkeye ne fayda katar acaba? benim gördüğüm tek şey gereksiz mikroplar. sizin gibi insanlar hiçbir şey olamadıkları için gelip millete dadanırlar, eziklik psikolojisiyle kendini boş yere uğraştıran tiplersiniz.
bir bookstagram olmak benim için gurur kaynağı. kimse bana bu işi yapayım diye ne para veriyor. ne sizin sandığınız gibi kitap gönderiyorlar. hayatı boyunca üç sayfa okumamış bir cahilin gelip de bizlere laf söylemesi çok göz yaşartıcı. bir de kendine yazar diyor. senin herhangi bir kitabını, yazdığın sayfayı, hayal ettiğin bir cümleyi okuyana yazık be.
12-18 yaş aralığında ki ergen topluluğu.
amaçları belli;
-yüksek çözünürlüklü kitap fotoğrafları atmak.
-iki günde bir ergenlik tarzı kitaplar bitirmek.
-instagram üzerinden tanıştıkları diğer kitap sayfası kullanıcıları ile 'kanki' olmak.
-randomsuz gülmemek.
-yayınevlerinin takipçilerinin %90 lık kısmını oluşturmak.
-her hafta son çıkan; vampirli, kötü çocuklu, sihirli, uzaylı kitapları almak ve onlardan üstüne birde video çekip youtube kanallarına koymak.
eğer şu maddeleri doğru bulan varsa aranızda, bence bir doktora görünün. bizler sadece fotoğraf çekmek için yokuz. hepimizin amacı bu ülkeye daha fazla kitap okuyan türü ne olursa olsun kitap okumayı çok seven insanlar kazandırmak. bir insanı okuduğu kitaplara göre yargılayacak kadar geri kafalı insanlarsanız hepinizin yolu açık olsun. çünkü bu kafayla hareket eden kimse ne başarılı olur ne de bir sosyal statüye sahip olur. allah akıl fikir versin tekrardan.
bookstagram olmaktan gurur duyan, kaliteli kitaplar okuyan ergen kiz.
insanları kitap okuduğu ve bunu herkesle paylaştığı için eleştiren bir insan tanesi bu ülkeye ne fayda katar acaba? benim gördüğüm tek şey gereksiz mikroplar. sizin gibi insanlar hiçbir şey olamadıkları için gelip millete dadanırlar, eziklik psikolojisiyle kendini boş yere uğraştıran tiplersiniz.
bir bookstagram olmak benim için gurur kaynağı. kimse bana bu işi yapayım diye ne para veriyor. ne sizin sandığınız gibi kitap gönderiyorlar. hayatı boyunca üç sayfa okumamış bir cahilin gelip de bizlere laf söylemesi çok göz yaşartıcı. bir de kendine yazar diyor. senin herhangi bir kitabını, yazdığın sayfayı, hayal ettiğin bir cümleyi okuyana yazık be.
12-18 yaş aralığında ki ergen topluluğu.
amaçları belli;
-yüksek çözünürlüklü kitap fotoğrafları atmak.
-iki günde bir ergenlik tarzı kitaplar bitirmek.
-instagram üzerinden tanıştıkları diğer kitap sayfası kullanıcıları ile 'kanki' olmak.
-randomsuz gülmemek.
-yayınevlerinin takipçilerinin %90 lık kısmını oluşturmak.
-her hafta son çıkan; vampirli, kötü çocuklu, sihirli, uzaylı kitapları almak ve onlardan üstüne birde video çekip youtube kanallarına koymak.
eğer şu maddeleri doğru bulan varsa aranızda, bence bir doktora görünün. bizler sadece fotoğraf çekmek için yokuz. hepimizin amacı bu ülkeye daha fazla kitap okuyan türü ne olursa olsun kitap okumayı çok seven insanlar kazandırmak. bir insanı okuduğu kitaplara göre yargılayacak kadar geri kafalı insanlarsanız hepinizin yolu açık olsun. çünkü bu kafayla hareket eden kimse ne başarılı olur ne de bir sosyal statüye sahip olur. allah akıl fikir versin tekrardan.
bookstagram olmaktan gurur duyan, kaliteli kitaplar okuyan ergen kiz.
Allah what we are living for adlı şu ilk yazıyı yazan kullanıcıya akıl fikir versin. Kendisi bu kadar araştırmış ama boşa gitmiş o araştırmalar. Boş boş konuşup yazı yazıp kendini küçük duruma düşürmüş.
insanları kitap okuduğu ve bunu herkesle paylaştığı için eleştiren bir insan tanesi bu ülkeye ne fayda katar acaba? Benim gördüğüm tek şey gereksiz mikroplar. Sizin gibi insanlar hiçbir şey olamadıkları için gelip millete dadanırlar, eziklik psikolojisiyle kendini boş yere uğraştıran tiplersiniz.
Bir bookstagram olmak benim için gurur kaynağı. Kimse bana bu işi yapayım diye ne para veriyor. Ne sizin sandığınız gibi kitap gönderiyorlar. Hayatı boyunca üç sayfa okumamış bir cahilin gelip de bizlere laf söylemesi çok göz yaşartıcı. Bir de kendine yazar diyor. Senin herhangi bir kitabını, yazdığın sayfayı, hayal ettiğin bir cümleyi okuyana yazık be.
12-18 yaş aralığında ki ergen topluluğu.
amaçları belli;
-yüksek çözünürlüklü kitap fotoğrafları atmak.
-iki günde bir ergenlik tarzı kitaplar bitirmek.
-instagram üzerinden tanıştıkları diğer kitap sayfası kullanıcıları ile 'kanki' olmak.
-randomsuz gülmemek.
-yayınevlerinin takipçilerinin %90 lık kısmını oluşturmak.
-her hafta son çıkan; vampirli, kötü çocuklu, sihirli, uzaylı kitapları almak ve onlardan üstüne birde video çekip youtube kanallarına koymak.
Eğer şu maddeleri doğru bulan varsa aranızda, bence bir doktora görünün. Bizler sadece fotoğraf çekmek için yokuz. Hepimizin amacı bu ülkeye daha fazla kitap okuyan türü ne olursa olsun kitap okumayı çok seven insanlar kazandırmak. Bir insanı okuduğu kitaplara göre yargılayacak kadar geri kafalı insanlarsanız hepinizin yolu açık olsun. Çünkü bu kafayla hareket eden kimse ne başarılı olur ne de bir sosyal statüye sahip olur. Allah akıl fikir versin tekrardan.
BOOKSTAGRAM OLMAKTAN GURUR DUYAN, KALiTELi KiTAPLAR OKUYAN ERGEN KIZ.
insanları kitap okuduğu ve bunu herkesle paylaştığı için eleştiren bir insan tanesi bu ülkeye ne fayda katar acaba? Benim gördüğüm tek şey gereksiz mikroplar. Sizin gibi insanlar hiçbir şey olamadıkları için gelip millete dadanırlar, eziklik psikolojisiyle kendini boş yere uğraştıran tiplersiniz.
Bir bookstagram olmak benim için gurur kaynağı. Kimse bana bu işi yapayım diye ne para veriyor. Ne sizin sandığınız gibi kitap gönderiyorlar. Hayatı boyunca üç sayfa okumamış bir cahilin gelip de bizlere laf söylemesi çok göz yaşartıcı. Bir de kendine yazar diyor. Senin herhangi bir kitabını, yazdığın sayfayı, hayal ettiğin bir cümleyi okuyana yazık be.
12-18 yaş aralığında ki ergen topluluğu.
amaçları belli;
-yüksek çözünürlüklü kitap fotoğrafları atmak.
-iki günde bir ergenlik tarzı kitaplar bitirmek.
-instagram üzerinden tanıştıkları diğer kitap sayfası kullanıcıları ile 'kanki' olmak.
-randomsuz gülmemek.
-yayınevlerinin takipçilerinin %90 lık kısmını oluşturmak.
-her hafta son çıkan; vampirli, kötü çocuklu, sihirli, uzaylı kitapları almak ve onlardan üstüne birde video çekip youtube kanallarına koymak.
Eğer şu maddeleri doğru bulan varsa aranızda, bence bir doktora görünün. Bizler sadece fotoğraf çekmek için yokuz. Hepimizin amacı bu ülkeye daha fazla kitap okuyan türü ne olursa olsun kitap okumayı çok seven insanlar kazandırmak. Bir insanı okuduğu kitaplara göre yargılayacak kadar geri kafalı insanlarsanız hepinizin yolu açık olsun. Çünkü bu kafayla hareket eden kimse ne başarılı olur ne de bir sosyal statüye sahip olur. Allah akıl fikir versin tekrardan.
BOOKSTAGRAM OLMAKTAN GURUR DUYAN, KALiTELi KiTAPLAR OKUYAN ERGEN KIZ.