bugün
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- velvet23
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı6
- kemalist dünya19
- dincilerin ingiltere sevdası4
- bir gecede cahil kaldık5
- herzevekil'in biraz şey olması5
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- sözlük yazarlarının yemek menüleri3
- hızlı para kazanmanın yolları14
- sedat pekmez14
- akplilerin akpye oy verme nedenleri3
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- hoşlanılan kızla ağaçtan erik yemek2
- birader yazar olmak13
- sıcaktan ağlamak2
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası7
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim5
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- allah9
- maklube2
- dilovası katliamı konuşulurken akp'lilerin gülmesi6
- canımın sürekli hamburger çekmesi5
- chp kemalist değil sosyal demokrat bir partidir2
- bakir erkek istiyoruz kampanyası4
- galatasaray lobisi9
- aile evinde yaşamak7
- üniversitelerin gereksiz olması9
- duş almak2
- türkiyede açık hava genelevi gibi6
- adana kızları2
- cemevinde hain kemal sloganları8
- etliye sütlüye karışmayan yazarlar2
- özelden bir hanım yazar tarafından zorbalanmak2
- evlenene kadar sadece anal yapan kız3
- 2026 dünya kupası24
- cik cik vs bik bik3
- futbol19
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- millileri eleştiren kemalistlerin sus pus olması6
- macron sabah koşusu yapacak diye park kapatmak6
- do do do do do do do do do do do do do do do3
- sigmund freud'un koltuğu4
- seri gizli artı oy veren melek3
- 26 haziran 20264
- amerika birleşik devletleri7
- türkiye9
- devletin her şeye karışması3
- egay sucukcu birader2
entry'ler (2)
allah what we are living for adlı şu ilk yazıyı yazan kullanıcıya akıl fikir versin. kendisi bu kadar araştırmış ama boşa gitmiş o araştırmalar. boş boş konuşup yazı yazıp kendini küçük duruma düşürmüş.
insanları kitap okuduğu ve bunu herkesle paylaştığı için eleştiren bir insan tanesi bu ülkeye ne fayda katar acaba? benim gördüğüm tek şey gereksiz mikroplar. sizin gibi insanlar hiçbir şey olamadıkları için gelip millete dadanırlar, eziklik psikolojisiyle kendini boş yere uğraştıran tiplersiniz.
bir bookstagram olmak benim için gurur kaynağı. kimse bana bu işi yapayım diye ne para veriyor. ne sizin sandığınız gibi kitap gönderiyorlar. hayatı boyunca üç sayfa okumamış bir cahilin gelip de bizlere laf söylemesi çok göz yaşartıcı. bir de kendine yazar diyor. senin herhangi bir kitabını, yazdığın sayfayı, hayal ettiğin bir cümleyi okuyana yazık be.
12-18 yaş aralığında ki ergen topluluğu.
amaçları belli;
-yüksek çözünürlüklü kitap fotoğrafları atmak.
-iki günde bir ergenlik tarzı kitaplar bitirmek.
-instagram üzerinden tanıştıkları diğer kitap sayfası kullanıcıları ile 'kanki' olmak.
-randomsuz gülmemek.
-yayınevlerinin takipçilerinin %90 lık kısmını oluşturmak.
-her hafta son çıkan; vampirli, kötü çocuklu, sihirli, uzaylı kitapları almak ve onlardan üstüne birde video çekip youtube kanallarına koymak.
eğer şu maddeleri doğru bulan varsa aranızda, bence bir doktora görünün. bizler sadece fotoğraf çekmek için yokuz. hepimizin amacı bu ülkeye daha fazla kitap okuyan türü ne olursa olsun kitap okumayı çok seven insanlar kazandırmak. bir insanı okuduğu kitaplara göre yargılayacak kadar geri kafalı insanlarsanız hepinizin yolu açık olsun. çünkü bu kafayla hareket eden kimse ne başarılı olur ne de bir sosyal statüye sahip olur. allah akıl fikir versin tekrardan.
bookstagram olmaktan gurur duyan, kaliteli kitaplar okuyan ergen kiz.
insanları kitap okuduğu ve bunu herkesle paylaştığı için eleştiren bir insan tanesi bu ülkeye ne fayda katar acaba? benim gördüğüm tek şey gereksiz mikroplar. sizin gibi insanlar hiçbir şey olamadıkları için gelip millete dadanırlar, eziklik psikolojisiyle kendini boş yere uğraştıran tiplersiniz.
bir bookstagram olmak benim için gurur kaynağı. kimse bana bu işi yapayım diye ne para veriyor. ne sizin sandığınız gibi kitap gönderiyorlar. hayatı boyunca üç sayfa okumamış bir cahilin gelip de bizlere laf söylemesi çok göz yaşartıcı. bir de kendine yazar diyor. senin herhangi bir kitabını, yazdığın sayfayı, hayal ettiğin bir cümleyi okuyana yazık be.
12-18 yaş aralığında ki ergen topluluğu.
amaçları belli;
-yüksek çözünürlüklü kitap fotoğrafları atmak.
-iki günde bir ergenlik tarzı kitaplar bitirmek.
-instagram üzerinden tanıştıkları diğer kitap sayfası kullanıcıları ile 'kanki' olmak.
-randomsuz gülmemek.
-yayınevlerinin takipçilerinin %90 lık kısmını oluşturmak.
-her hafta son çıkan; vampirli, kötü çocuklu, sihirli, uzaylı kitapları almak ve onlardan üstüne birde video çekip youtube kanallarına koymak.
eğer şu maddeleri doğru bulan varsa aranızda, bence bir doktora görünün. bizler sadece fotoğraf çekmek için yokuz. hepimizin amacı bu ülkeye daha fazla kitap okuyan türü ne olursa olsun kitap okumayı çok seven insanlar kazandırmak. bir insanı okuduğu kitaplara göre yargılayacak kadar geri kafalı insanlarsanız hepinizin yolu açık olsun. çünkü bu kafayla hareket eden kimse ne başarılı olur ne de bir sosyal statüye sahip olur. allah akıl fikir versin tekrardan.
bookstagram olmaktan gurur duyan, kaliteli kitaplar okuyan ergen kiz.
Allah what we are living for adlı şu ilk yazıyı yazan kullanıcıya akıl fikir versin. Kendisi bu kadar araştırmış ama boşa gitmiş o araştırmalar. Boş boş konuşup yazı yazıp kendini küçük duruma düşürmüş.
insanları kitap okuduğu ve bunu herkesle paylaştığı için eleştiren bir insan tanesi bu ülkeye ne fayda katar acaba? Benim gördüğüm tek şey gereksiz mikroplar. Sizin gibi insanlar hiçbir şey olamadıkları için gelip millete dadanırlar, eziklik psikolojisiyle kendini boş yere uğraştıran tiplersiniz.
Bir bookstagram olmak benim için gurur kaynağı. Kimse bana bu işi yapayım diye ne para veriyor. Ne sizin sandığınız gibi kitap gönderiyorlar. Hayatı boyunca üç sayfa okumamış bir cahilin gelip de bizlere laf söylemesi çok göz yaşartıcı. Bir de kendine yazar diyor. Senin herhangi bir kitabını, yazdığın sayfayı, hayal ettiğin bir cümleyi okuyana yazık be.
12-18 yaş aralığında ki ergen topluluğu.
amaçları belli;
-yüksek çözünürlüklü kitap fotoğrafları atmak.
-iki günde bir ergenlik tarzı kitaplar bitirmek.
-instagram üzerinden tanıştıkları diğer kitap sayfası kullanıcıları ile 'kanki' olmak.
-randomsuz gülmemek.
-yayınevlerinin takipçilerinin %90 lık kısmını oluşturmak.
-her hafta son çıkan; vampirli, kötü çocuklu, sihirli, uzaylı kitapları almak ve onlardan üstüne birde video çekip youtube kanallarına koymak.
Eğer şu maddeleri doğru bulan varsa aranızda, bence bir doktora görünün. Bizler sadece fotoğraf çekmek için yokuz. Hepimizin amacı bu ülkeye daha fazla kitap okuyan türü ne olursa olsun kitap okumayı çok seven insanlar kazandırmak. Bir insanı okuduğu kitaplara göre yargılayacak kadar geri kafalı insanlarsanız hepinizin yolu açık olsun. Çünkü bu kafayla hareket eden kimse ne başarılı olur ne de bir sosyal statüye sahip olur. Allah akıl fikir versin tekrardan.
BOOKSTAGRAM OLMAKTAN GURUR DUYAN, KALiTELi KiTAPLAR OKUYAN ERGEN KIZ.
insanları kitap okuduğu ve bunu herkesle paylaştığı için eleştiren bir insan tanesi bu ülkeye ne fayda katar acaba? Benim gördüğüm tek şey gereksiz mikroplar. Sizin gibi insanlar hiçbir şey olamadıkları için gelip millete dadanırlar, eziklik psikolojisiyle kendini boş yere uğraştıran tiplersiniz.
Bir bookstagram olmak benim için gurur kaynağı. Kimse bana bu işi yapayım diye ne para veriyor. Ne sizin sandığınız gibi kitap gönderiyorlar. Hayatı boyunca üç sayfa okumamış bir cahilin gelip de bizlere laf söylemesi çok göz yaşartıcı. Bir de kendine yazar diyor. Senin herhangi bir kitabını, yazdığın sayfayı, hayal ettiğin bir cümleyi okuyana yazık be.
12-18 yaş aralığında ki ergen topluluğu.
amaçları belli;
-yüksek çözünürlüklü kitap fotoğrafları atmak.
-iki günde bir ergenlik tarzı kitaplar bitirmek.
-instagram üzerinden tanıştıkları diğer kitap sayfası kullanıcıları ile 'kanki' olmak.
-randomsuz gülmemek.
-yayınevlerinin takipçilerinin %90 lık kısmını oluşturmak.
-her hafta son çıkan; vampirli, kötü çocuklu, sihirli, uzaylı kitapları almak ve onlardan üstüne birde video çekip youtube kanallarına koymak.
Eğer şu maddeleri doğru bulan varsa aranızda, bence bir doktora görünün. Bizler sadece fotoğraf çekmek için yokuz. Hepimizin amacı bu ülkeye daha fazla kitap okuyan türü ne olursa olsun kitap okumayı çok seven insanlar kazandırmak. Bir insanı okuduğu kitaplara göre yargılayacak kadar geri kafalı insanlarsanız hepinizin yolu açık olsun. Çünkü bu kafayla hareket eden kimse ne başarılı olur ne de bir sosyal statüye sahip olur. Allah akıl fikir versin tekrardan.
BOOKSTAGRAM OLMAKTAN GURUR DUYAN, KALiTELi KiTAPLAR OKUYAN ERGEN KIZ.