bugün

Nickine bayılıdığım yazar. *
Hoşgelmiş sefa getirmiş.
+ sen bu kıza aşık mısın kanka.
- yoookkkklan napıcam onu olum...
+ ha iyii...
- noldu lan...yoksa sen mi..haaa..ahahaha..
+ yooookkk lan...
o bir speedy gonzalez.
© copyright 2005 - 2026