bugün

bu nicki aldığım için artık çok pişmanım sürekli whywhy sanılıyor ve daha çaylaklığa girer girmez beni whywhy sanıp nickaltı girdiler üzüldüm...
bana yürüyor <3

ama kız arkadaşım kendisini boğazlar bilmiyor.
© copyright 2005 - 2026