bugün
- fenerbahçe30
- japonya'nın yarısı kürtlerindir18
- bir erkeğe nasıl aşık oldunuz21
- türbanlıların açık kızlara çok öfkeli olması13
- akp döneminde kürtlerin asimile olması12
- mauro icardi13
- kemalizm27
- kavga etmek isteyen kadın8
- icardi190515
- müge anlı daki 18 yaşındaki lamia13
- bu gece intihar edeceğim77
- siklememe sanatı8
- trt'nin osmanlı dizileri26
- her canlı şeyi sudan yarattık11
- albay kemal16
- bütün pitbullar uyutulmalı20
- rte'nin artık fenerbahçeli değilim açıklaması12
- 28 mayıs 2013 taksim gezi parkı direnişi19
- pipisine tapılan adam16
- kılıçdaroğlu'nun yeniden aday olacağım demesi24
- afganistana vizelerin kaldırılması15
- son 22 yılın özeti16
- kemalistlerin islamcılara daima saplaması12
- allah neye benzer17
- açık sınırı 19bin ytl9
- ichbinmaschinenbau12
- hiç aldatmayan erkekte sorun vardır12
- escort olmaya karar vermek8
- keyiflenmek için ne yapıyorsun9
- fatih de bizim atatürk de bizim9
- eğitim konusunda dünyada örnek gösteriliyoruz15
- köpeğe ekmek verip tecavüz eden adam22
- allahın emirleri sorgulanabilir mi21
- içkisi kumarı dövmesi olmayan erkek10
- suriyeli 3 çocuğun akran zorbalığı yapması17
- midyenin 20 lira olmasına şaşıran gurbetçi11
- otobüste görülen kıza aşık olmak10
- üçten fazla dövmesi olan kız8
- fener'i kimse eleştiremez hatalıyken de savunurum8
- sözlük abazanları kız bulduğu zaman olacaklar15
- fener niye şampiyon olmuyor diye ağlayan çocuk13
- galatasaray25
- fenerbahçe 38 de 38 yapsa olacaklar11
- dövmesi olan erkek12
- hadise'nin külotla marş söylemesi30
- şarap içip entry girmek8
- utanmadan fenerbahçe kollanıyor diyebilmek8
- ali koç10
- kocaeli de ders basan veli9
- ilkokuldaki sevgilinizle yaptığınız çılgınlıklar11
michael glawogger in fahişeler üzerine yaptığı belgesel film. tayland , bangaldeş ,meksika gibi ülkelerde fahişelik sektörü nasıl işler
temalı film.
temalı film.
2011 yapımı bu güzide belgeselin türkçe ismi fahişelere güzelleme.
film şu motto ile başlıyor :
god is indeed a jealous god
he cannot bear to see
that we had rather not with him
but with each other play.
tanrı sahiden kıskanç bir tanrı
bizim kendisiyle değil de
kendi aramızda oynaşmamıza
tahammül edemiyor.
--spoiler--
--spoiler--
dünyanın farklı bölgelerindeki fahişelerin yaşamı 3 bölüm halinde anlatılmış. tümünün yaptıkları iş haricindeki ortak noktaları inançlı olmaları (taylandlı olanlar iş öncesi çubuk benzeri bir şey yakıp dua ediyorlar; banladeşli yaşlı bir fahişe -ki genç olanlar ona 'ana' diyor- genç birine 'müşteri penisini ağzına almanı isterse olmaz ağzım kutsaldır, kuranda böyle geçiyor de' diye öğüt veriyor; meksikalılar kısmında ise dua, kutsanma, dini sembolleri dövme yaptırmış fahişeler ağırlıkta). yönetmenin düşüncesinin ne olduğu bilinmez ama böyle bir genel durum -yani inançlı olmaları- var mı yoksa özellikle mi bir şey ima etti? neyse mesele o değil. ama bu vahşeti inançlarla kontrast oluşturup göstermek _varsa_ bir mesaj vermek pek dürüstçe değil. nedenine gelirsek problemin temelinde yatan ekonomi, var olma, yaşayabilme en net ifadeyle 'doyabilme' gibi gerçekler görmezden gelinmiş. bu filmin eksik yanı.
ama o kamerayı hiç tanık olmayacağımız bir evrene sokup ve o evrenin tüm pisliklerini suratımıza çarpma cesaretini ve inceliğini göstermesi açısından yönetmene söylenecek tek şey teşekkür etmek olurdu.
--spoiler--
--spoiler--
film şu motto ile başlıyor :
god is indeed a jealous god
he cannot bear to see
that we had rather not with him
but with each other play.
tanrı sahiden kıskanç bir tanrı
bizim kendisiyle değil de
kendi aramızda oynaşmamıza
tahammül edemiyor.
--spoiler--
--spoiler--
dünyanın farklı bölgelerindeki fahişelerin yaşamı 3 bölüm halinde anlatılmış. tümünün yaptıkları iş haricindeki ortak noktaları inançlı olmaları (taylandlı olanlar iş öncesi çubuk benzeri bir şey yakıp dua ediyorlar; banladeşli yaşlı bir fahişe -ki genç olanlar ona 'ana' diyor- genç birine 'müşteri penisini ağzına almanı isterse olmaz ağzım kutsaldır, kuranda böyle geçiyor de' diye öğüt veriyor; meksikalılar kısmında ise dua, kutsanma, dini sembolleri dövme yaptırmış fahişeler ağırlıkta). yönetmenin düşüncesinin ne olduğu bilinmez ama böyle bir genel durum -yani inançlı olmaları- var mı yoksa özellikle mi bir şey ima etti? neyse mesele o değil. ama bu vahşeti inançlarla kontrast oluşturup göstermek _varsa_ bir mesaj vermek pek dürüstçe değil. nedenine gelirsek problemin temelinde yatan ekonomi, var olma, yaşayabilme en net ifadeyle 'doyabilme' gibi gerçekler görmezden gelinmiş. bu filmin eksik yanı.
ama o kamerayı hiç tanık olmayacağımız bir evrene sokup ve o evrenin tüm pisliklerini suratımıza çarpma cesaretini ve inceliğini göstermesi açısından yönetmene söylenecek tek şey teşekkür etmek olurdu.
--spoiler--
--spoiler--
güncel Önemli Başlıklar