bugün

pek bir güzel xp için vista yaması. ne bilgisayarı kasıyor, ne de gereksiz bir sürü kocaman eklentisi var, tam olması gerektiği gibi.
bi benzeri vista inspirat olan hödö.
güzel olmasına karşın bazen joystick ve webcam gibi parçaların bilgisayar tafarından görülmesini engelliyor (ne alakaysa, ama öyle). en iyisi tuneup utilities ile kendi temanı kendin belirlemektir.

edit: imla
xp nin sıkıcı görüntüsünden sıkılanlar için geçici bir çözüm. sisteminize güvenmiyorsanız kullanmayın çünkü çarşıya giderken evdeki bulgurdan olmayın. ha illa kullanacaksanız sisteminizin yedeğini alın veya xp cd niz elinizin altında olmalı.
© copyright 2005 - 2026