bugün

standart kullanımı olmayan bir hotkey.
(bkz: sysreq)
(bkz: print screen)
(bkz: system request)

Ayrıca http://www.faqs.org/faqs/...faq/part2/section-20.html
çoğu kişinin kullanmadığı butondur. genelde print screen tuşuyla aynı yerde olur.

şahsen ben 6 yıldır hiç kullanmadım kendisini.
© copyright 2005 - 2026