bugün
- kemalist dünya17
- sözlük yazarlarının kombinleri5
- birader yazar olmak13
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı28
- bakir erkek istiyoruz kampanyası3
- allah8
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- canımın sürekli hamburger çekmesi4
- evlenene kadar sadece anal yapan kız3
- galatasaray lobisi9
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası5
- türkiyede açık hava genelevi gibi6
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim3
- cemevinde hain kemal sloganları8
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi8
- do do do do do do do do do do do do do do do3
- seri gizli artı oy veren melek3
- dilovası katliamı konuşulurken akp'lilerin gülmesi4
- ona bir şey söyle9
- aile evinde yaşamak6
- sigmund freud'un koltuğu4
- 26 haziran 20264
- üniversitelerin gereksiz olması8
- devletin her şeye karışması3
- millileri eleştiren kemalistlerin sus pus olması6
- macron sabah koşusu yapacak diye park kapatmak6
- karınızın adını asfalta yazar mısınız2
- biraderilli del biraderiye2
- lahmacunu elle yiyen kız20
- arda güler4
- cik cik vs bik bik2
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- atilla olgaç2
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı8
- sözlüğü bırakmak istemek3
- kemalistler9
- arda güler'in 24 yıl sonra dünya kupası golü4
- aylık 312 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- okulların kapanması3
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- 2026 dünya kupası23
- gönüllü moderatörlük2
- 25 haziran 2026 ekvador almanya maçı3
- nilsu berfin aktaş3
- futbol18
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- pforzheim şu an 34 derece2
- demet evgar10
- bulla dava açmak2
- kayra2
ilk sezonu 51 bolum olarak yayinlanan bir anime. izlemeyen orospu cocugudur.
yıllardır izlediğim en komik animelerden. hikayesini anlatmayayım çünkü anlatırsam saçma gelir, tek söyleyeceğim, ilk 2 bölümü izleyin, beğenmezseniz kapayın ama beğeneceksinizdir.
çizimler ilk başta one piece'i hatırlatıyor, herşey jöle gibi, vıcık vıcık kıvrılıp yamuluyorlar filan. ama bir süre sonra izleyici alışıyor.
favorim blair, ilk bölümdeki banyo sahnesi manyaktı. ayrıca, soul'a "benim scythe'ım ol" demesi, o dublaj, aman tanrım. yirim (japonca olanı tabi).
ayrıca soul'un maka'yı çileden çıkartması ve maka'nın babasının hareketleri, sonra da dayak yemesi filan, gerçekten süper olmuş.
aksiyon ve absürd komedi ile dolu bir anime için önerim, budur.
çizimler ilk başta one piece'i hatırlatıyor, herşey jöle gibi, vıcık vıcık kıvrılıp yamuluyorlar filan. ama bir süre sonra izleyici alışıyor.
favorim blair, ilk bölümdeki banyo sahnesi manyaktı. ayrıca, soul'a "benim scythe'ım ol" demesi, o dublaj, aman tanrım. yirim (japonca olanı tabi).
ayrıca soul'un maka'yı çileden çıkartması ve maka'nın babasının hareketleri, sonra da dayak yemesi filan, gerçekten süper olmuş.
aksiyon ve absürd komedi ile dolu bir anime için önerim, budur.
hikayenin başladığı death cityi ve bir çok karakterin tim burton filmlerinden çıkmış havası yarattığı anime.
tadına doyum olmayan bir animedir. öyle ki tüm seriyi 1' haftada izlemiştim. her gün bi 11' bölüm filan.
karakterlerinin çok özel yerleri vardır şahsımda. hatta öyle ki telefonumda bile soul'un fotoğrafları vardı bi ara.
ara ara gelen üzücü sahneleri çok iyidir. komesi ise zaten harbiden komedidir. güldürür, mutlu eder insanı. ama seri bittiğinde çok ufak bi burukluk yaşarsınız. ama yine de o son sahne de bizimkileri öyle görünce duygulanmadan edemiyor lan insan.
karakterlerinin çok özel yerleri vardır şahsımda. hatta öyle ki telefonumda bile soul'un fotoğrafları vardı bi ara.
ara ara gelen üzücü sahneleri çok iyidir. komesi ise zaten harbiden komedidir. güldürür, mutlu eder insanı. ama seri bittiğinde çok ufak bi burukluk yaşarsınız. ama yine de o son sahne de bizimkileri öyle görünce duygulanmadan edemiyor lan insan.
mangasının animesinden farklı hikayesi olduğunu duyduğum eser. animesini izlemedim ama malum cadı ölünce bitiyormuş. mangası halen devam etmekte. 100. bölüme ulaştı daha da uzar.
karakterlerinin gariplikleri bariz abartilmis olmasina ragmen hic rahatsiz etmeyen, aksine gulduren, melee combat sahneleri iyi anime.
bir'de excalibur var ki, izlemeniz lazim.
bir'de excalibur var ki, izlemeniz lazim.
Başta görüntü farklı gelebilir hatta bırakmayı bile düşünebilirsiniz ki ben düşündüm 10. Bölümden sonra bi merak başlıyor lan bunun sonun nereye çıkacak diye öyle diye diye üç günde anime.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar