bugün

onuncu nesil bir yazardır. gayet iyi anlaşacağa benziyoruz. tekrardan hoşgelmiş.
hoşgelmiş onuncu nesil yazar. takipteyiz.
hoşgelmiş yazardır... sanırım bi parça osmanlıcı kendileri. ayrıca saygı ve nezaket yüklü bir bünyeye sahiptir.
ülkücü yazardır. yani o çok iddialı nickinden sadece şunlar çıkacaktır.

(bkz: uludağ sözlük teki ülkücü yazarlar/#18502007)
halen cincon gibi çocukça ifadelerle polemiklerde yer almaya çalışan yazar.

(bkz: klişeden ölen var)
plzen'de yaşayan bir victoria plzen'li olarak, plzen'i desteklediğim için benim türklüğüme hakaret etmiş kişi. çok kalmaz buralarda bu delikanlı. facebook'da dayısının durumuna yorum girer şekilde entry giriyor bu arada.
kimin nefesi gerekli, kimin ki gereksiz tayin eden yazar. ne zaman tekbir sesi duysa uluyor kendisi. *
sözlükte büyük harflerin küçük çıktığını bilmeyen, "bu da" yı bile bitişik yazan yobaz bir yazar.
2000-2001 sezonu şampiyonlar ligine, o sezon şampiyonlar ligi değildi diyen yazar. biri anlatsın lütfen cl nin 1992 de başladığını.
10. nesil çaylak*.

Önüne gelene özelden küfretme aylaklığını gösterince, bir dokunuşla çaylak edilmiştir.

(bkz: işte bunlar hep hava)
Onuncu nesil O.ç.* yazar.
sorunları olan yazar. yediği bir şeyler var sanırım sindirememiş lavuk.
nick altındaki son 2 entrye tamamı ile katıldığım yazar.
© copyright 2005 - 2026