bugün

Facebookta dolaşan yeni video. içeriği şudur ki, bizim begüm mert konusunda sazanlık yapıp gerçek sanmamızla, dalga geçip bir yandanda kendimize getirmeye çalışılmış. kendime "harbi lan neden aklıma gelmedi bu benim", dememe ve kızımızın bu kadar kusursuz bir çekim yapmasını ayrıca gitti gidiyor reklamındaki başarısını nasıl fark edememe kızmama, hatta kızımızın bu reklam sayesinde 1 liradan açtığı kamerayı 5000 liraya satıp, hepimize kıçıyla gülmesini anlamama sebep oldular. saolsun bu kardeşlerimiz bizi silkeleyip kendimize getirdi. demek istediğimi videoyu izleyince daha iyi anlıyıcaksınız.

http://www.facebook.com/v...v=108641706862&ref=nf
© copyright 2005 - 2026