bugün

sanırım bir tanesinin bana dadanmış olduğu ulu birlik. yazdığınız bir şeyi beğenmediği için manyaklaşır, içindeki pislik ortaya çıkar ve o azimle tüm yazdıklarınızı eksilemeye başlarlar. adam kaç ay önceye kadar gitti maşallah. garip.

edit: o 30 saniyeleri beklerken hiç sıkılmıyor mu merak etmekteyim. bilgi verirsen sevinirim troll kardeş.
Ulupuan yiyen troll araniyor( cok puanim varmis gibi) gel onu da sen al.
Kesin kemalizttir.
troll, ergen ve cahilce entry'leri görüp eksileyen yiğit vatan evladıdır.
© copyright 2005 - 2026