bugün

schweppes'in kavun özlü olan ve yıllardır marketlerde bulunmayan, bana göre en güzel içeceği. muhteşem de bir kokusu vardı, son bir kez daha tadmak iserdim kendisini. *
© copyright 2005 - 2026