bugün
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar5
- çok güzel ama manyak kadın6
- mustafa kemal atatürk7
- üniversitelerin gereksiz olması16
- hırt4
- kemalist dünya24
- kitabı yazarın mezarına bırakıp gitmek5
- sağlam kafa sağlam vücutta bulunur2
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet14
- true'nun çaylak olması17
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir3
- kadir inanır17
- 4 temmuz 2026 arjantin yeşil burun adaları maçı2
- aşk4
- türk soyu ve arap soyu birdir9
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım2
- şevval şahin2
- antalyada üşümek3
- velvet28
- hapşırmak2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- hiçbir şey yapmadığınız halde aşık olan erkekler3
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- israil6
- aile evinde yaşamak13
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- 2026 dünya kupası27
- sedat pekmez21
- ispanya'nın uruguay'ı elemesi2
- fatsalı kadir'in yeşilçam'a uzanan hikayesi2
- yazarların iyi olduğu konular9
- sözlüğü bırakmak istemek8
- ona bir şey söyle9
- salak erkek neden bu kadar çok8
- arkadaşlar uyudunuz mu5
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- evagreen2
- futbol21
- galatasaray lobisi11
- yeni bir kitaba başlama sorunu3
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- seri gizli artı oy veren melek7
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- anın görüntüsü17
- birader yazar olmak12
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- sözlük yazarlarının kombinleri8
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- hızlı para kazanmanın yolları14
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
biraz olsun kendilerini eleştiremeyen, hatalarını görmek yerine hala insanları suçlayan grup.
grubun web sitesi sorumlusu facebook'dan mesaj atıp alenen bizi şerefsizlikle ve nankörlükle suçlamakta tereddüt etmedi.
herhalde entrymi yeni görmüşler, bir de toplantılarında 50 kişi oturup "vay arkadaş bize nankörlük yaptı" demişler.
güldüm.
http://i.imgur.com/kCdJv4x.jpg
grubun web sitesi sorumlusu facebook'dan mesaj atıp alenen bizi şerefsizlikle ve nankörlükle suçlamakta tereddüt etmedi.
herhalde entrymi yeni görmüşler, bir de toplantılarında 50 kişi oturup "vay arkadaş bize nankörlük yaptı" demişler.
güldüm.
http://i.imgur.com/kCdJv4x.jpg
pendik belediyesi'nin aylık geziler için kendilerine tamamen ücretsiz temin ettiği 45 kişilik otobüs için, geziye gelenlerin her birinden "gider" adı altında 20 lira isteyen yönetcelerinin bulunduğu,
"pendik fotoğraf amatörleri" adlı bir grup.
bu gider adı altında alınan paralar için herhangi bir resmi işlem (makbuz falan) de uygulanmıyor tabii ki.
toplanan bu paralar ile grup kurucularından birinin pendik'de bulunan copy center'ında, fotoğrafları beğenilen üyelere fotoğraf baskısı yapılıp hediye ediliyor.
kendi paraları ile kendilerine hediye fotorğaf basılıyor yani hemde 45 kişiye değil, sadece seçilen bir kaç fotoğraf sahibine. geri kalan hayali para da, hayali bir kasada, yeni baskıların maliyeti için saklanıyor.
hayali para diyorum çünkü resmi bir kayıt yok. olamazda zaten. belediye'nin temin ettiği ücretsiz araca ücret alıp bir de makbuz kesmek ayıp olurdu değil mi? sonuçta "gantisi benim" diye bir esnaf değimi vardır. aynı böyle bir durum. "para bizde raad ol" diyorlar.
üyelerinden bir çoğu yok nd filtre, lens, dslr kumanda, tripod falan filan yokluğu çekerken, bedava olan bir şey için toplanılan para ki bu 900 lira,(ki 900 liraya bir iş bulsam hiç durmam yarın başlar çalışırım) tamamen fotoğraf basımına ayrılıyor. vay arkadaş.
etkinlik açıldığında arkadaşım ve bir iki kişi daha sitem ediyor.
tabii yönetici ve yöneticinin arkadaşı olan üyelerden biri hemen giriyor olaya:
http://i.imgur.com/yv4JWlp.jpg
en son bir arkadaşım "madem belediye arabayı ücretsiz veriyor, o zaman para neden toplanıyor, makbuz kesiyor musunuz?" sorusuna da sinirlenip,
"arkadaşlar huzursuzluk çıkartmayın. bizim böyle adamlarla uğraşacak vaktimiz yok." deniliyor.
ve hızını alamayarak devam ediyor:
"ortalığı karıştırmayın, hesap numaranızı verin ben 30'ar lira yatırayım ne ok konuştunuz be, bir sigara parası bile değil, utanın!"
http://i.imgur.com/nlRi6rA.jpg
daha sonra arkadaşım belediye'ye bu konuyu araştırması için mail atıyor.
cevap geldiğinde caps olarak attı, bende isimlerin üstünü değiştirip buraya atıyorum:
http://i.imgur.com/Ll9OvFx.jpg
ama fotoğraf grubu, etkinliğinde para isteyip, "her şey dahil mi?" diye soranlara, "yemek gibi kişisel ihtiyaçlarınız size ait sadece etkinlik için vereceksiniz" cevabını veriyor.
arkadaşım tekrar bir mail daha atıyor belediye'ye:
http://i.imgur.com/KWQ5Yqj.jpg
ve ortalık bir anda karışıyor.
grubun kurucusu uzun bir yazı yayınlıyor ve sonunda"20 lirayı ne için topladığımız bilinirken, ispiyonlamanın anlamı nedir?" diyor. ispiyonlamak. benim bildiğim kötü şeyler ispyonlanır, iyi şeyler değil.
ve yazdığı uzun yazının sonunda tehditlerden sonra, durum biraz daha netlik kazanıyor:
http://i.imgur.com/hx6uCJu.jpg
belediye'nin ücretsiz aracından para talep eden yöneticileri belediye başkanıda tanıyormuşdemek ki.
ve sonra belediye'ye 2. kez attı mail'den sonra arkadaşıma dalga geçer gibi bir cevap geliyor:
http://i.imgur.com/KvFMsZc.jpg
alla alla? e hani 72 saat önce "araba veriyoruz, ücret almıyoruz" falan filan diyen belediye, araba verdiği grubu tanımıyor ve ilişkisi olmadığını söylüyor.
oysa grup o mail'den tam da bir gün önce etkinliğinde ne demiş:
http://i.imgur.com/wGm8639.jpg
garip. tabii türkiye'de bir sürü şey olunca bu devede kulak bile kalmıyor, devede pire kalıyor ama olsun.
şuan üsküdar'da yerel gazete sahibi bir abimiz ilgilendi bizimle. haberini yapacaklar büyük olasılıkla.
fotoğraf çekmek isteyen, bunların bu isteklerini görüp ücretsiz araba temin etmiş olan kurumlar üstünden hal-hatır ilişkisine rant elde etmeye çalışmak, hem günah, hem haram hem yasa dışı hem de ayıptır.
ama oluyor işte. bu da böyle bir anımdır.
"pendik fotoğraf amatörleri" adlı bir grup.
bu gider adı altında alınan paralar için herhangi bir resmi işlem (makbuz falan) de uygulanmıyor tabii ki.
toplanan bu paralar ile grup kurucularından birinin pendik'de bulunan copy center'ında, fotoğrafları beğenilen üyelere fotoğraf baskısı yapılıp hediye ediliyor.
kendi paraları ile kendilerine hediye fotorğaf basılıyor yani hemde 45 kişiye değil, sadece seçilen bir kaç fotoğraf sahibine. geri kalan hayali para da, hayali bir kasada, yeni baskıların maliyeti için saklanıyor.
hayali para diyorum çünkü resmi bir kayıt yok. olamazda zaten. belediye'nin temin ettiği ücretsiz araca ücret alıp bir de makbuz kesmek ayıp olurdu değil mi? sonuçta "gantisi benim" diye bir esnaf değimi vardır. aynı böyle bir durum. "para bizde raad ol" diyorlar.
üyelerinden bir çoğu yok nd filtre, lens, dslr kumanda, tripod falan filan yokluğu çekerken, bedava olan bir şey için toplanılan para ki bu 900 lira,(ki 900 liraya bir iş bulsam hiç durmam yarın başlar çalışırım) tamamen fotoğraf basımına ayrılıyor. vay arkadaş.
etkinlik açıldığında arkadaşım ve bir iki kişi daha sitem ediyor.
tabii yönetici ve yöneticinin arkadaşı olan üyelerden biri hemen giriyor olaya:
http://i.imgur.com/yv4JWlp.jpg
en son bir arkadaşım "madem belediye arabayı ücretsiz veriyor, o zaman para neden toplanıyor, makbuz kesiyor musunuz?" sorusuna da sinirlenip,
"arkadaşlar huzursuzluk çıkartmayın. bizim böyle adamlarla uğraşacak vaktimiz yok." deniliyor.
ve hızını alamayarak devam ediyor:
"ortalığı karıştırmayın, hesap numaranızı verin ben 30'ar lira yatırayım ne ok konuştunuz be, bir sigara parası bile değil, utanın!"
http://i.imgur.com/nlRi6rA.jpg
daha sonra arkadaşım belediye'ye bu konuyu araştırması için mail atıyor.
cevap geldiğinde caps olarak attı, bende isimlerin üstünü değiştirip buraya atıyorum:
http://i.imgur.com/Ll9OvFx.jpg
ama fotoğraf grubu, etkinliğinde para isteyip, "her şey dahil mi?" diye soranlara, "yemek gibi kişisel ihtiyaçlarınız size ait sadece etkinlik için vereceksiniz" cevabını veriyor.
arkadaşım tekrar bir mail daha atıyor belediye'ye:
http://i.imgur.com/KWQ5Yqj.jpg
ve ortalık bir anda karışıyor.
grubun kurucusu uzun bir yazı yayınlıyor ve sonunda"20 lirayı ne için topladığımız bilinirken, ispiyonlamanın anlamı nedir?" diyor. ispiyonlamak. benim bildiğim kötü şeyler ispyonlanır, iyi şeyler değil.
ve yazdığı uzun yazının sonunda tehditlerden sonra, durum biraz daha netlik kazanıyor:
http://i.imgur.com/hx6uCJu.jpg
belediye'nin ücretsiz aracından para talep eden yöneticileri belediye başkanıda tanıyormuşdemek ki.
ve sonra belediye'ye 2. kez attı mail'den sonra arkadaşıma dalga geçer gibi bir cevap geliyor:
http://i.imgur.com/KvFMsZc.jpg
alla alla? e hani 72 saat önce "araba veriyoruz, ücret almıyoruz" falan filan diyen belediye, araba verdiği grubu tanımıyor ve ilişkisi olmadığını söylüyor.
oysa grup o mail'den tam da bir gün önce etkinliğinde ne demiş:
http://i.imgur.com/wGm8639.jpg
garip. tabii türkiye'de bir sürü şey olunca bu devede kulak bile kalmıyor, devede pire kalıyor ama olsun.
şuan üsküdar'da yerel gazete sahibi bir abimiz ilgilendi bizimle. haberini yapacaklar büyük olasılıkla.
fotoğraf çekmek isteyen, bunların bu isteklerini görüp ücretsiz araba temin etmiş olan kurumlar üstünden hal-hatır ilişkisine rant elde etmeye çalışmak, hem günah, hem haram hem yasa dışı hem de ayıptır.
ama oluyor işte. bu da böyle bir anımdır.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar